Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha92


今次皮皮就真係食咗人啦,經歷咗咁多嘢,終於你地適應咗男女朋友依個身份。


「陳瑞輝,陳瑞輝。」妳拍皮皮。


「吓?妳唔眼訓咩?我好眼訓,又攰。」皮皮背住妳繼續訓。


「喂!」妳伸个头望皮皮。


「我問你呀!」


「呀,妳問啦!」皮皮繼續瞓。


「你唔係真係要我生一打呀?」


「一個夠啦!兩個我驚搞唔掂!仲有呀我咁錫妳點捨得叫妳生一打呀?」皮皮繼續瞓轉身攬住妳。


「但係真係好攰呀我!不如都係瞓喇,我地聽日再討論呢個問題好唔好呀?」


「真係有咁攰咩?」妳心淰堅定流


「妳唔攰咩?咁不如泥多次?」皮係上面按妳落床kiss妳。


「你玩我?陳瑞輝。」妳笑。


「放心啦!第時真係有咗!我會認係禾做架!」皮笑。


妳笑。

妳再一次熄個床头灯。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论