Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha77


皮皮上天台除咗件嬲抖氣,佢一嬲嘅樣真係好易睇,個樣那埋一住,天氣已經熱,頭先咁樣比ak辣完佢仲覺得熱。


「皮皮。」Ian係背後拍皮皮。


「做咩呀!陳仔?嫌依到熱咩走上泥,係房涼冷氣唔好?」


「我哋有名陳皮組合我又有點可以抌低你!」ian企係皮格泥搭皮皮膊頭。


「冇嘢喎我!」皮皮個樣拿埋一住。


「一世人兩兄弟有乜唔怕講,係咪真係食咗姐?」ian擺明玩嘢。


「你條死仔包我都玩。」皮皮有返小小笑容。


「我梗係知你份人係點啦!咁你都知ak份人係點㗎!一世人兩兄弟,當佢細路仔發脾氣囉!」ian都係唔想佢兩個面咗咗。


「個句嘢又真係over咗!但你知佢嬲上泥乜都講得出㗎喇!」ian搭住皮膊頭一切望住個海。


「睇嚟你應該ianson唔係陳皮喎!」


「一樣姐,兩個都係我好兄弟,我知你嬲乜嘢,你地拍拖其實我鄧你地開心架!你一定會係一個好情人,呀嫂同你一切會開心好多。」ian真心覺得。


「個句野真係太過份,佢話我我唔介意,因為我都預咗,但冇乜理由咁樣話佢,始終女仔,乜嘢食食聲咁難聽?」皮皮係堅嬲。


「做咩呀!咁快保護自己女人?」ian笑皮皮。


「你搞掂你自己啲嘢先啦!喺度笑!」皮陰咀笑。


「巴閉啦!溝到女,而家教返我轉頭。」ian cool住皮皮條頸。


「佢係仆街,唔抵幫,大家心照啦!頭先你情願硬食,都冇爆佢大獲,睇得出你仲重視依個兄弟。」


「你都係一個仆街呀! Amy定安安?」皮玩ian。


「我知點做架啦!好男人!感情要清清楚楚吖嘛!完咗一個先同第二個開始呀嘛!」


「喂!如果我话我食咗,你信唔信?」皮好認真講。


「吓?唔係認真呀?」ian個樣好冇奈佢又見皮皮個認真樣。


「係呀!拍得拖食咗唔係正常?瞓喺隔離又點會唔食呀?」皮皮忍笑扮正經。


「吓?玩到咁大?」ian仍然諗梗堅定流?


皮皮見到ian個驚樣忍唔住勁笑。


「我你都玩呀?」ian追住皮。


「低能仔!」皮勁笑。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论