Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha73


「喂,安安,安安。」ian用手揚O下妳面前。


「吓?」


「做乜發呆?」


「冇,冇呀!嘢食嚟啦!食嘢啦!」


依個時候安安收到妳比佢嘅msg。


「sis,去妳到住一排,今晚過泥。」


「呀嫂揾妳呀?」ian都係幫兄弟八卦下啫。


「係呀!佢話過嚟我度住一排。」


「吓?佢唔返屋企㗎啦?佢唔使返去執嘢㗎咩?」ian勁大反應睇嚟今次ak真係仆街啦!


「陳卓賢,我警告你呀!我知你諗咩㗎!」安安啤住ian。


「我都係問下啫!我冇諗住做啲咩㗎!」


「你試下做啲咩呀!我殺死你呀!」


Ian扮飲檸檬茶。



Ak繼續用工作麻醉自己,今日拍廣告。


「已經唔記得幾耐冇去過旅行,我本來下一站係法國嘅渡假天堂Vivi error 。」


「ak,英文要讀正啲唔係vivi error,係Riviera,泥多個take。」導演細心咁指導ak。


Ak唔知係眼瞓定係點拍咗好多個take都搞唔掂。


「休息一陣再拍過啦!ak!順便補過妝。」


「哦!好呀!」


一個長頭髮有啲得意,又寸寸地嘅女仔行出嚟。

「Ak.過一過嚟呀!我幫你補妝!」


「hi,未見過你嘅?」ak心諗點解呢條女完全冇見過乜水嚟㗎?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论