Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>



Cha72


你兩個應該係史上最無聊嘅拍拖,同皮皮一切你真係要頂得住佢悶,佢唔係扮架喎,係真係悶,佢真係可以全程十分鐘唔講嘢架,但係會有一種安心。


「返屋企囉!」


「好呀!」講起返屋企,妳醒起要返ak度執返D嘢,順便比返鎖匙佢,畢竟分咗手,依D嘢都係搞清楚好D,但係都係休息返几日先。


「皮皮呀!我淰住去安安到住一排先,之後再返ak到執嘢。」妳覺得咁快同皮皮同居,會有D唔習慣,都係等大家習慣吓男女朋友身份先。


「都好呀!安安陪妳傾吓計!妳兩個咁耐冇見一定有排傾。」


「唔會講你壞話啦!返你到訓一陣,因為真係有D攰,

之後我去安安到。」


「梗係啦!落机到而家都冇好好休息,

洗唔洗送妳去架?」


「我一陣自己坐的士去得啦!日光日白,

真係好眼訓!」妳打喊露。


「豬。」皮皮笑妳。


妳橋住皮皮行返屋企。


大概幸福就係咁。


即使身邊世事再毫無道理 與你永遠亦連在一起

你不放下我 我不放下你

我想確定每日挽住同樣的手臂

不敢早死要來陪住你 我已試夠別離並不很淒美

我還如何撇下你


-


另一邊嘅安安约咗ian食飯。


「陳卓賢!」安安用歺刀指住ian。


「乜料呀?安安姐!」


「我警告你,唔好淰住幫你兄弟氹呀嫂呀!」安安根本就知ian係會咁做。


「邊會呀?點敢呀?佢咁衰!我係佢兄弟都唔幫佢啦!」ian死撐。


「你係先好講呀!如果唔係畀我知道!」安安個頭哄埋去攞住把刀指住ian。


「不如我哋都係食嘢啦!安安!」


安安放開ian。


「睇下餐牌食咩啦!」ian比個餐牌畀安安。


「不如食依個。」


「吓?依個汁有芒果,唔係對芒果敏感咩?」


人哋講過睇一個男人對你上唔上心,係睇下個男人記唔記得你同佢講過啲咩,但係咁忙既ian記得!


「叫依個啦!又話減肥!不過其實妳都咁瘦,我都唔知減乜。」ian覺得安安真係太瘦囉。


「唔該!要一個a餐,一個c餐,一杯熱朱古力,

一杯凍檸茶,叫住咁多先啦!唔該。」


安安正想出聲話ian無啦啦嗌乜熱朱古力。


「妳話妳嚟m呀嘛!幫你嗌咗杯熱朱古力,

唔好鬧我呀!」ian秒回安安。


安安叫自己唔好諗太多,佢有amy,有女朋友㗎喇!陳卓賢,點解你又要對我咁好?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论