Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha64


皮皮伸隻手係柜桶搵梗D野,妳奇怪佢搵梗D乜。..

皮皮拎咗條pandora出嚟。


「送比妳,依條鏈,四年前已經想送比妳,但係我遲咗,對唔住!不過個款已經out咗。」皮皮拎住條鏈有D冇奈同妳講。


「你唔係要我自己帶呀嘛?」妳遞隻手比皮皮皮。


妳拆咗手上边ak送比妳個條pandora,Ak之前做pandora代言隨手揀咗條送比妳,妳咪求其帶住,廢時佢煩。


「其實我冇諗過有依一日。」皮皮幫妳帶起佢。


「咁我地而家即係點呀?」妳都係中意玩下皮皮。


「拍拖呀!做我女朋友!」皮皮拖住妳隻手。

男人嚟架嘛!係要咁


皮皮講依句,我冇諗過有依一日,睇得出佢有几开心,如果兩個人真係命中註定,兜兜轉轉最後都係會係埋一切,唔係你嘅,最後都係分開,有句說話愛得太遲太早,不如愛得剛剛好。


「好靚!我好中意。」妳笑笑得好开心,妳冇正面回答,但係已經比咗答案皮皮。


「真係咩?D款 out哂出街比人笑喎!」皮皮仍然好冇奈。


「重點係邊個送,咪住先,你唔係唔舒服咩,而家又咁精神?」妳仲係笑得好开心。


「又係喎!」妳唔講皮皮自己都唔覺。


「我覺得我要食多次藥會好得仲快。」皮皮好認真咁講。


皮皮講完直接錫咗落你度。


鬼咩,咁sweet,又有愛心粥食,乜病都冇啦,真愛戰勝一切。


過左成分鐘皮皮先放开妳,身份上嘅改變令妳有D唔習慣,妳有D面紅紅,不知所措。


「不如你都係訓啦!我去洗埋D碗。」妳开門出去。


皮皮心中暗笑妳傻但又好得意。

.

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论