Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha63


「 你呀!病咗仲食杯麵!」妳一邊餵皮皮一邊講。


妳覺得有一種幸福嘅感覺,係個種淡淡然嘅幸福,依樣野係ak比唔到妳嘅嘢,妳要嘅野就係咁簡單,依D咁平淡嘅嘢就係妳想要嘅嘢。


「我諗住食D野之後快D訓之後快D好呀嘛。」皮皮食一啖。


「咁樣又點會快啲好呀!咁呀冇益架嘛!仲要咁病,下次唔準啦。」


「知道啦!」


皮皮平時都靜,但係今日個種靜,又唔同平時個種靜,但妳又up唔出有乜唔同。


「食唔落就唔好食啦!食藥訓下啦!」妳起身想出去洗碗。


「啤啤!」


「做乜嘢呀?」


「覺唔覺得我好廢?妳話我知,我係mirror入面有咩價值?D人除咗话frankie真係好令仔之外,仲有咩印象?型,我又唔夠ak,陽光我又唔夠ian,唱歌又唔夠呀jer,跳舞又唔夠al勁,身高又唔夠Jeremy,搞笑又唔夠edan,以前妳都成日睇我跳舞,令我有少少存在價值同0咗ak拍拖,妳都少理我,我覺得自己乜嘢價值都冇,冇人睇到我,」


皮皮入咗mirror唔开心係其一,其二係妳同ak拍拖之後再唔可以好似以前咁睇佢跳舞,皮皮覺得邊個唔睇都唔緊要,但係最緊要係妳。


「上網D人叫我退出mirror,我自己都覺得自己冇乜存在價值。」皮皮唔开心。


妳sense到,呢啲時候都係畀位佢入下啦。


「但係我就係中意咁樣嘅你,吾係太出眾,但又平凡嘅你,永遠比人温暖同安全感嘅你,佢地冇一個做到,你就係你,你係陳瑞輝,你知唔知,揾你唔到,我真係好驚,好驚,咁大個女,我都未试過咁樣',你對我真係好重要,如果可以''''''''''」皮皮stop咗妳。


咁皮皮咁大個人又唔係第一次拍拖,佢都get到妳想講乜嘢嘅,佢覺得E啲嘢應該係男人做。


「等陣,表白依D野應該係男人做,啤啤,我中意妳,一直都係妳,妳知架。」皮皮講完錫咗落妳度,輕輕捧你塊面,轻轻一吻妳咀,之後放開妳。


「咁而家即係點呀?」


「你覺得鍚咗係代表乜嘢呀?」皮皮笑住問妳。


「我唔知你kiss嘅定義同我定義一唔一樣喎,可能朋友你都會kiss,我點知呀!」妳都係想皮皮氹下妳。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论