Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha61


最重要是你?


「妳知唔知啊?我係個塔跳落嚟個陣諗咩啊?我驚我會死,返唔到香港以後見妳唔到。」ak邊講kiss咗妳一啖。


真係會畀ak呢個人激死㗎!

人哋問佢飲唔飲水佢就自己喺度講自己啲嘢!


「你未免太無聊啦掛?」妳不禁反白眼滴汗兼接咗一聲。


「妳知唔知我几咁畏高,係有几咁恐怖咁高跳落嚟。」ak病咗都依然咁浮誇。


「得啦得啦!食粥啦!我去針杯水比你食完粥食藥。」妳廢時佢又發表偉論,即刻制止佢。


「攬多一陣先啦,咁多日冇見。」ak係真係掛住妳嘅,話哂几日冇見。


「江𤒹生,如果有一日我唔再係你身邊,見我唔到,你會點啊?」


「即刻溝過第二條女,揀過樣令身材正,大波嘅!」ak又壞男孩奸笑。


妳啤住ak。


「講笑姐,我冇諗過依個假设,因為妳同得我江𤒹生一切,我就冇打算放妳走,妳註定要做我女人,哈哈,妳唔係諗住走得甩呀?」ak攬得妳更實。



水滾嘅聲音將你拉返嚟現實,諗住斟杯熱水畀皮皮,發現佢屋企啲全部都係膠杯膠碗,妳有D好奇點解?不過都係等佢好番啲先至八卦下啦!


趁D粥未滾起妳拎杯熱水入房比皮皮飲。


「皮皮,皮皮。」妳連續拍咗佢几下先醒,皮皮都病得几嚴重。


「飲杯暖水入去會好D。」妳扶起皮皮餵佢飲。


「我自己泥啦!」皮皮大概習慣照顧人佢唔習慣俾人照顧。


「你睇你病到咁,你等我幫你啦!」


事實皮皮又真係好病,佢都無謂死撐,可能真係太大壓力,仲有太多批評嘅声音,又唔夠休息。


「啤啤,妳攰就休息吓啦!我一個人得架啦!慣架啦!」


「你呀!唔好咁多野講,同我訓低休息,食得嘢就叫你啦!」妳幫皮皮com被之後出返去。


咁多年同ak拍拖,妳一直忽略咗皮皮,其實皮皮真係需要一個女朋友係佢身邊,咁多年,第一次咁仔細望住皮皮。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论