Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha58


Ian望住訓覺嘅ak忽然靈机一觸,唉!一世人兩兄弟,雖然你係仆街,鬼叫同你咁friend咩,幫下你啦!ian輕輕放好ak,起身fact check 一下,睇吓呀嫂有冇搬走D嘢先,衣柜同廁所全部都未搬走,即係仲有希望啦!


Ian用手機影低0咗ak個樣wtsapp比妳,不過ian知道咁樣做一定唔可以畀安安知殺咗佢都有份,希望ak今次真係生性先好。


「呀嫂,係日本玩得開唔開心?几時返?ak囉,飲到好醉,我而家係屋企陪梗佢,佢真係好掛住妳。」ian扮唔知妳同ak吵架,亦冇打算比ak知sd咗个wtsapp比呀嫂。


「喂!Anson Kong !喂!anson kong!」ian拍ak。


「做咩呀?係咪呀嫂返?」ak醒一醒。


「屌你咩?你唔追,呀嫂又點會返?你唔係覺得佢會自己返屋企呀?」ian又要小下ak。


「咁你叫我起身做乜?」ak打個喊路。


「你有冇發覺呀嫂係冇搬走自己D野?」


「咁又點呀?」ak真係成隻蝸牛咁。


「頂!即係話仲有希望囉,如果佢真係完全死心就搬返D野走啦!即係仲有行啊!明唔明啊?」ian真係想打7ak。


「係喎!陳仔,即係話佢點都會返泥!」ak忽然醒咗。


「就算佢返泥唔係原諒你,佢都要搬走D嘢,同埋我睇過呀嫂冇拎鎖匙,佢返屋企一定要問你拎鎖匙,你咪可以同呀嫂好好傾吓。」


「陳仔,你好聰明呀!不過,我个日同佢吵架,話佢同皮皮上床。」ak 興奮mode。


「屌你咩,anson kong ,我係呀嫂都唔撚理妳啦!皮皮同你識咗咁多年,你唔清楚佢份人咩?仲有呀嫂為人,你真係衝動起上泥乜都講得出。」對住ak真係唔小佢對唔住自己。


「咁應該點呀!陳仔?」


「溝女依D野,你叻過我啦下話?問返我轉頭?」ian反白眼咁滯。


「你到時唔好衝動亂講嘢就得,好好地同呀嫂傾,得又好唔得又好,至少试過。」


「thank you bro!」ak擁抱ian。


Ian依個兄弟真係算係咁,有今生,冇來世啦掛。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论