Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha55


日子一日一日咁過,好快已經一個星期,下一站妳打算去東京,ak之前應成同妳去東京嘅迪士尼,算啦一個人去都係一樣姐,妳每日都係同皮皮安安傾吓電話視像,講吓去咗邊,做咗乜,妳每去一個地方都會寫一張postcard比皮皮,寫低今日嘅心情感覺,妳知道要放低ak比想像中要難,妳仍然選擇唔睇佢嘅ig Facebook 電視節目,第一次世界入面冇咗江𤒹生依個人。


「姐妹,妳點呀?」


「我依几日去咗京都,聽日打算去東京。」妳同安安視像。


「好呀!玩耐D,等自己有心情先返泥,唔好諗咁多。」


「妳同陳卓賢點呀?」


「痴線,佢有Amy.我唔想做第三者。」


「咁如果佢同amy搞清楚,又唔同講法。

,睇得出ian同妳一切好开心。」妳奸笑。


「咁又係呀,感情事搞清楚好呀,好似妳同皮皮咁,可?」安安奸笑話中有话順便扯开话題。


安安當然知妳未放低隻死人0野。


「講妳又講返我,唔傾住啦!執埋D嘢,一早仲要去東京。」


「唉,唔知你同皮皮啦!」安安唔想係妳面前提ak刺激妳。


「衰妹呀,再傾。」


「bye,sis 。」


-


其實妳今日去京都,成個腦都係ak,妳同佢拍拖去過日本.果時嘅佢仲未出名。


「你睇吓几多神舍,京都空氣好好,我想入去求個符,D人话好靈。」妳好开心拎住部手機周圍影,妳第一次同ak去旅行。


「唔好咁冇聊啦!」ak拎住本地圖專心一路睇下D路點行

,完全冇視妳。


「習俗泥架嘛!」


「我地身上着緊依套嘢已經係習俗啦嘛!」ak不滿望住自己同妳身上嘅和服。


「江𤒹生,去旅行就吓我,唔得咩?」


「得,梗係得,都著咗,可以话唔得咩!」ak依然睇住地圖。


「前面呀!」ak一手拖住妳行。


「啱唔啱架?都唔係,gps話左手邊呀,江𤒹生。」妳拎手机。


「做咩妳唔信我姐?」ak著住件野已經燥,仲要揾路,燥上加燥。


「因為你唔係一個可靠嘅証人囉!」


你地同好多情侶第一次去旅行一樣鬧交收場。

不過好左既係返到泥你地冇分手。


「咁我即係唔使講嘢啦?」ak着住件死人和服已經好不滿,仲要搵唔到路。


「你唔识路咪問人囉,做埋係都要自己死搵?而家我哋係搵路,唔係估路。」


「咁搵到又做乜要問人呢?」ak寸返妳。


「咁而家事實你係搵唔到呀嘛!死要面。」


「咁妳想点呀?都已經就哂妳。」ak啤住妳身上件和服。


「咁不滿,你而家係咪好唔想同我去旅行姐?又黑面,又發脾氣。」


Ak唔明,女仔著咗件和服會覺得自己有几令,几想個男朋友幫自己影相,但ak由揀衫开始成個樣已經寫住,你迫我著咁,都就咗妳啦,仲想點呀?


「咁係咪分開行大家會开心D?」ak掉轉頭就走。


「分开行咪分开行囉!好過對住你個死人樣黑口黑面。」


回憶始終忘記唔到,妳知道依一刻嘅妳個心依然留咗個位置比ak。


我再沒勇氣向你講舊時 沒有勇氣相愛另一次

為你將睡眠忘記 通宵傾談但已經頓成往事

還是記起 無道理的對罵是年紀小的不智

今天再回頭看 這一個男孩子


-

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论