Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha 52


純屬虛構-

我知D詞係林若寧作ˇ

话明故事😂梗係作😛

~

妳離開咗呢個門口之後,Ak一個人係屋企,佢唔相信妳同佢講分手,佢接受唔到依件事,佢知自己貪玩正仆街,佢以為妳會不斷包容佢,原諒佢,佢好掛住妳。


Ak諗番當日演唱會陳仔提過你嘅嘢。


「你再係咁呢,你就真係好似你首歌遲十秒,遲十秒,可惜我似蝸牛。」陳仔好多次語重心長提ak,但係ak都係sense唔到,好啦,而家,仆街啦!


當初係ak叫陳仔作呢首歌送畀妳。


「陳仔呀!我呢想揾你幫我作首歌,紀念一下我同妳呀嫂拍拖嘅甜蜜經過。」ak笑得好甜蜜。


「大佬呀!你唔好發姣,好冇?」ian見ak個發姣樣忍唔住笑佢,不過佢鄧自己好兄弟開心嘅。


「咁拍拖係甜蜜架啦,妒忌你又搵返個啦!陳仔!」ak一边摸陳仔下巴。


「得啦!死开啦!anson kong再曬命,你就自己作,冇帶太陽眼鏡,就盲呀我。」ian推開ak。


「我想寫我同佢拍拖第一日我送佢返屋企嘅經過,個日呢我同你呀嫂係尖沙咀海傍到行,佢見到隻蝸牛叫我小心唔好踏死佢,我想紀念吓。」


「妖。」


「陳仔交比你。」ak仍然自high。


Ak想陳仔幫手其實係因為佢今次對呢個女仔係認真嘅,所以佢想陳仔當畀一個祝福佢,當然陳仔都get到啦。


「拍拖一日,又有乜好紀念呀?拍拖五年就話姐,不過你唔好五年都帶返呀嫂去同一間餐廳慶祝。」ian取笑ak。


「bro,我知架啦!重複會散吖嘛。」


「呀!忽然諗到小小。」ian靈机一觸。


「'為何慢一點給你發現被愛 為何慢一點知道你為未來 感慨 陋習缺點如何改 如何改 我太自我 遲了沒時間為你改 為何未懂得相愛這耐力賽 為何未察覺到你每一秒忍耐 遲十秒 遲十秒 仿佛我太痴呆 空白夾雜慚愧的腦袋 才洞悉戀愛。」ian边弹結他边唱。


「喂!正喎!bro!」ak拍手叫好。


「直情為你度身訂造。」ian想用依首歌提醒ak,珍惜眼前人。


「你辦事,我放心!」ak攬住ian。


「妖,anson kong,放开我。」


「唔放架啦!come on,u belong with me。」


就係咁"蝸牛"依首歌就係咁泥,係ian作比ak嘅,可以話係一個祝福,亦係一個提醒,希望佢最後同呀嫂嘅结局唔會同首歌一樣-點知最後你竟然搭上蝸牛女主角。


Ak望住間屋,佢真係好想妳會返去佢身邊。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论