Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha51


「條鏈你話我屈你,咁尼D呢?尼D呢?尼D呢?我屈你?」妳拎住電話開D相出嚟。


Ak冇諗過妳會發返佢脾氣,更冇諗到妳仲早有預備質問佢。


「你同第二個女人一切呀!一次一次又一次!夠啦!」


係ak同shirley嘅相。


「朋友影相有幾出奇?妳同皮皮都影咗好多相。」ak繼續死唔認。


「你唔認,我都冇辦法,手鏈又好,相又好,你全部否認都好,但係唔該你唔好再屈皮皮,佢絕對係一個正人君子。」


「我諗我地要分開冷靜吓。」妳講完就走。


忽然,妳覺得眼前依个男人好陌生,妳係咪真係識佢?以前嘅佢就算貪玩,但未至於咁過分,係咪入咗娛樂圈依個花花世界一定會變?妳情願佢依然係mmkk跳舞唔係搵好多嘅江𤒹生,佢係愛妳,只不過佢要妳等佢,等佢長大,等佢定性,為妳而定落嚟,妳等過,妳開始唔想再等。


「咁妳而家係咪要分手?我問妳而家係咪要分手?」Ak個心仍然对妳同皮皮過夜耿耿於懷,嬲爆爆,佢玩鬥氣!


「係呀!我要分手!我好想分手呀!」


妳講完依句令妳個心痛到裂嘅說話,妳開門走咗,妳隱約聽到玻璃杯落地嘅聲,大概ak發脾氣又扔爛隻杯,妳嘅心同玻璃碎一樣。


妳有一絲絲期望ak會追出嚟,但可惜今次唔同上次,佢冇。


-


或者分手對大家呢講都係一種解脫,

或者我唔係一直咁愛你既話...我根本唔會忍受咁耐,

又或者......

唉!!!女人就係咁憂猶寡斷架啦!

世界上邊有咁多或者呀?!!

女人其實好簡單,佢只係想搵一個能夠依靠既人,能夠比幸福佢既人,

其實女人根本就係自私,如果某一日,有一個女人要離開你,

你只能夠反省下,究竟你係咪真係唔識拍拖?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论