Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha48


「皮皮,你真係對我好好。」妳挨住皮皮。


「我唔對妳好,咁邊個對妳好,妳自己都唔對自己好,我唔錫妳,冇人錫妳架啦。」皮用手輕輕橫抱妳。


「咁你呢?你自己呢?」妳攬實咗皮皮。


「我見到妳開心,我就開心,但係我知道妳同ak一切,妳唔開心。」皮皮一邊講一邊拎咗妳手上枝酒,妳已經飲咗三支,佢要stop妳。


「妳以前開心好多,有主見,又可以做自己中意既事,而家冇咗自己,我想見返以前個妳,應成我,比D勇氣自己解決佢。」


「我攰啦!皮皮!我知道佢唔止一次,shirley唔係第一次。」


「妳要面對佢,自己先會开心,有咩重要得過自己身體?應承我要對自己好啲!」


「我攰啦!」妳挨住皮皮訓左。

妳飲咗酒又攰,決定聽日先算!


「訓啦!訓醒就冇事。」


另一邊嘅ak同ian食完飯,返咗屋企,佢好奇怪點解妳唔係屋企等佢,打咗一日電話又唔聽,佢開始燥,佢係咁打比妳。


皮皮見妳訓得冧,唔想嘈醒妳,佢見到個手機來電江𤒹生,猶豫梗幫唔幫妳聽好,皮皮覺得ak太仆街,真係唔想佢再阻住妳休息,皮皮知道ak做嘅任何事可以牽動妳嘅情緒,於是佢接左個電話。


「妳係邊度?做乜唔聽電話!知唔知我打咗几多次比妳?」


「江𤒹生!夠啦!妳比佢抖吓得唔得?仲要hurt佢几次先夠?」皮皮講完就cut咗線,順便山埋機。


皮皮發脾氣;佢對上嗰次發脾氣已經係全民造星2個陣!皮皮性格係唔會咁樣㗎佢真係好嬲!


-


答應你我的往事越往後越美麗

亦答應來自內心的話跟你能見底

承諾你志願給你自由發揮

絕對不會用謊話好像不敢呃上帝

終此生使你快樂憑智慧

你肯一笑扮傻都抵

得到的已是一切

不需的都可放低

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论