Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha36


「妳又話訓?又望住我?」ak語帶温柔問妳。


妳起身好似樹熊咁坐咗上老闆度,額頭貼住老闆,攬住老闆,錫咗老闆一啖。


「anson?」


「嗯?」


「你攰唔攰?」


「見到妳乜攰都冇啦!」老闆好自然地flirt妳。


妳kiss落老闆咀到,ak捉實妳塊面起勢咀妳。


妳温柔kiss咗落老闆條頸,想留低D愛的印記比老闆。


老闆攬實妳,享受妳温柔嘅吻,享受妳留低係佢頸上嘅愛的印記,佢一邊輕吻妳耳珠,用布滿'紋身嘅右手撥一撥妳頭髮。


妳一邊啜老闆條頸,呼吸開始急促,停一停。

老闆輕輕推開妳撫摸妳臉。


「妳係咪攰啦?」


「唔係啊!我驚咁搞你後日開唔到工。」


「依個世界上有樣嘢叫姐。遐。膏。」老闆戚咀笑係妳耳邊講。


老闆除咗妳睡衣,輕吻妳咀,手温柔係妳上半身撫摸,妳忍唔住發出呻吟聲。


妳继續係老闆頸上留低愛的印記。


「點解今日嘅妳好似有D唔同?」


「冇啊!」


Ak推妳係梳化一邊kiss妳咀同頸。

「我入去架啦?」


「嗯!」妳點頭。


妳個腦有一刻仍然閃過個到背脊痕,妳見過唔止一次,不過妳冇深究過個個女人係边'個,佢識返屋企咪得囉。


「痛?」


「冇事啊!」妳拎頭。


Ak繼續温柔kiss妳,妳用手摸吓ak頭髮,kiss佢額頭。


「妳攰唔攰啊?」


「唔攰啊!」

Ak停咗下半身嘅郁動,訓平用手攬住妳。

大概ak知道妳攰,妳话唔攰只係想配合佢。


「我攰啦!」


「嗯!」妳答ak。


Ak冇再講任何野,合埋眼抱住妳訓。


Ak擁抱妳嘅力度好緊,妳感受到佢身體上既温度同安全感。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论