Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha31


「安安,咁夜,不如叫ak車妳。」妳提議。


「佢?唔洗啦!」安安。


「喂!都好喎!車埋我。」ian插咀,順便揾機會調教吓Ak。


「我車陳仔,唔差在啦!」


「安安,一切啦!」ian同安安講。


「再唔行,妳真係自便架啦!一係就識返個男朋友送你返屋企咪唔洗坐我車。」Ak講笑。


「你呀!寸寸貢!」


「呀嫂!行啦我地,今日打搞哂!」ian向妳講,ian真係好有禮貌。


Ian打完場,即刻拉隊走,廢時兩個又火星撞地'。


「唔好客氣啦!」


「夜就唔好等我啦!訓先。」ak鍚妳一啖。


「嗯。」


終於間屋得返妳一個,可以寧靜吓。

其實老闆知妳幾夜都會等佢返屋企,佢都係遁例叫妳唔好等佢,入咗行之後,除非老闆知道要拍通宵,否則佢點都會返屋企訓一兩個中先再沖涼出去做嘢,因為佢知道有人永遠等梗佢返屋企。


-

車上面安安坐後面一片寂靜,大概係攰又或者擔心好姐妹。


「江𤒹生,你信依D嘢咩?」ian玩梗吊住車頭嘅日本守護符。


「你呀嫂係日本求比我!」ak講嘅時候甜笑。


「呀嫂咁好!你真係執到。」ian提醒ak。


似乎ak意識到ian應該有嘢同你講'或者有野問,大家做咗兄弟咁耐,已經有哂默契。


「安安,到啦!」ak叫安安落車。


「'thank you!」安安邊講邊開車門。


「小心呀!安安!」ian向安安揮手。


「byebye。」


「陳仔,好耐冇傾計啦我地,買D啤酒去老地方談吓心?」


「緊係好架!等你依'句好耐。」


兩個大男孩就去咗一個得佢兩個知嘅地方,佢地统稱為大家嘅秘'蜜花園,兩個真係好hehe,買完啤酒,兩'個就係咁坐係地下。


「今日真係估你唔到,搞D咁'嘅嘢。」ian先開口。


「我有係兄弟group wtsapp你地今晚有野搞架,拍調教你mirror個時你地已經知架啦。」ak就係有依份對兄弟嘅真誠。


「係D現場對白真係sweet到咁,係咪做錯嘢啊?」ian借意問。


「做錯乜嘢?最多咪冇幫呀嫂洗碗,我最憎洗碗。」ak真係單純地諗ed,因為佢對住ian唔需要帶面具。


「做錯咁小事,就唔叫錯啦!」ian隊咗啖洒入去,平時就真係冇乜所謂,但一去到ED敏感話題ak依個人唔可以單刀直入,佢會發脾氣,所以都係逐小逐小chok佢。


「做錯?」ak飲下酒,沉思下,先get到陳仔既問題。


「你係咪想問我有冇背住呀嫂去玩?」ak終於get到問題重點。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论