Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha25


「講梗妳,又燒埋我個啖,妳呀!照顧好自己身子呀!之前咁樣都冇好好休養過,兩次好傷架!」安安真係好緊張妳。


安安其實都幾不滿Ak,拍拖收收埋埋都算啦,仲要份人咁多缺點,又自大,又自私,所以安安好心痛妳,不過自己好姐妹中意,冇計架,唯有就係一直係身邊陪住妳囉!


「妳就快長氣到嫁唔出啦!得架啦!我會照顧好自己!」


「旨意妳條仔就仆街啦!」安安仍然為妳兩次流產手術抱不平。


另一邊

Ian同AK係廚房


「陳仔!I love u,come on 咁耐冇見,泥個擁抱先。」Ak作狀擁抱ian


「留返攬呀嫂啦!」ian扮嫌棄推開Ak。


「巴閉啦!有Amy,拒絕我!」Ak扮喊。


「整咗先啦!唔係今晚冇嘢食!」


「都係你最有義氣,一隻二隻又唔泥幫手。」


「搞錯啦你,我打算泥幫呀嫂架咋!」ian 一邊搣菜一邊笑。


「手指咬出唔咬入。」


「咁呀嫂真係好好,我冇理由唔幫佢!你呀!最好真係修心養性,唔係冇左個好老婆就慘!」ian太了解Ak,佢貪玩容易受引誘,娛樂圈太多引誘,佢唔夠定力會變質。


「因乜事你今日同安安咁夾嘅呢?2個都係一見面就話我溝女,去滾?我不知幾專一。」


「係咩?咁啱啫!」ian努力扮若冇其事。


「依D唔會係心靈相通掛?」Ak取笑ian。


「我有Amy架啦!」ian個樣已經出賣咗佢,Ak 知安安係佢心目中一定有一席位。


「陳仔。」Ak戚咀笑,似乎看穿Ian 嘅心事。


「我問吓佢哋到未呀!」ian借意行開,廢時AK問落去!


Ak就繼續一個係廚房搞破壞。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论