Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha24


「安安姐,咁耐冇見,一見面就講依啲!」ak不解,安安冇啦啦咁話佢。


「要得閒屌吓你先得架!你依D死人性格,我姐妹都唔知做乜揀你架!」


「我又冇flirt女,係同你熟頭先玩吓flirt妳咋!」


「anson Kong!總之你好自為之啦!」


安安唔想好姐妹傷心,先會係咁屌Ak提醒佢。

其實安安係咪知道D乜嘢?


「你地傾咩呀咁好傾?」妳入泥問。


「冇啊!佢話佢自己搞得掂!陪我傾吓計。」安安答妳之後拉妳出廳。


「我入去廚房搵Ak。」ian見你兩個女仔girl talk識做咁行開。


安安見冇人。


「妳呀!睇緊D ak呀!男人一有錢就身痕!尤其佢性格唔定性,好容易受引誘!」


「我對佢有信心喎!」


「最怕妳有信心過頭呢!十個男人九個滾得返一個仲諗緊啊!」


其實初初妳同佢一齊嘅時候都知道好多女仔埋身,你知道呢個大男孩就算點貪玩都係識得分嘅,有D位識得保持返距離掛,妳嘅諗法係如果搶得走嘅咁就算啦!既然佢琴晚問妳會唔會同佢行到最尾咁就選擇相信佢!


「知妳擔心我啊!放心啦!傻妹!」妳拍一拍安安個頭。


「知我錫妳就好啦!都唔明係都鍾意呢件咁嘅死人嘢!」


「咁妳又點呀?Ian?會唔會係個第十個男人呢?」妳笑。


「佢有amy!痴線!」


「咁就唔知你哋啦!有乜嘢記得話我知!」妳睇得出佢地一定唔止係朋友咁簡單,妳太了解安安!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论