Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha22


第二日

妳同Ak超市中,電話響。


「喂?點呀?八婆!」


「打邊爐問妳要唔要幫手買嘢咋嘛,八婆!」安安笑答妳。


「買緊啦,不過妳都可以買啲嘢上嚟嘅。」


「我而家同緊陳卓賢一切啊!咁我地睇吓有啲咩買啦!」


「好啦!電聯啦!」


「邊個打比妳啊?」Ak一邊睇凍肉一邊問妳。


「安安囉!佢同ian一切睇吓有咩買。」


「佢唔係應該同Amy一齊嚟咩?」Ak碌大隻眼好奇問妳。


「點解你會問我咁搞笑,你地ianson有祕密嘅咩?」妳met Ak塊面。


「演唱會咁忙好耐冇同陳仔傾過計,等我今晚八卦下先。」Ak一邊講一邊推車走。


「買多幾包肥牛啦,姜濤中意食。」


「肥啊!佢唔好食咁多啦!」Ak推車走。


「演唱會咁辛苦由佢食啦你!」妳打咗Ak手臂一下。


「我身為天團副隊長唔會俾佢咁食㗎!花姐會罵我架!我身負重任。」Ak推超市車加速。


你地就係咁樣打打鬧鬧好溫馨咁買餸。


….


Ian個邊


「陳卓賢!」安安大叫。


「你咁叫法想我死咩,係咪驚死冇人知我係到啊!」ian帶住頂cap帽鬼鬼鼠鼠喺安安隔離講。


「愈鬼鼠咪仲衰。」安安寸ian

「你又好似啱喎!行啦!我哋有咩要買㗎?」ian先伸返個頭出嚟。


「啱啱打去問咗佢哋啦佢哋話鍾意買啲乜就買喎!」


「咁妳想買乜嘢呀?sor…..聽個電話先!」

Ian行去一邊聽。


「係呀,我今晚去Ak屋企打邊爐,妳上機末呀?」


「差唔多啦!咁你食得開心啲啦!去到嗰邊再視像你啦。」Amy原來今日要去台灣出trip。


「咁好啦!bye bye!」


安安係格泥聽到。


「好肉麻!」


「邊係呀,普通料!」ian解釋。


行行吓,有間蛋糕店,ian入咗去。


「陳卓賢?」安安跟住ian入去。


「要尼個蛋糕呀!」ian禮貌地同職員講。


「你咪ian,你真人仲令仔過上鏡。」


「多謝!」ian謙虛地多謝店員讚賞。


「做咩冇啦啦買蛋糕?」安安問ian


「妳下個月生曰呀嘛!買定蛋糕同妳慶祝囉!」ian答得自然兼fing 下手上嘅蛋糕袋。


安安冇諗過陳卓賢咁忙會記得自己生日。


「禮物呢?」安安追問ian!


「小姐,邊有人咁貪心,下個月又末到。」


「我到時一定提你,陳卓賢!」


「行啦!一陣有記者就死!」ian急步行。


「等埋我呀!陳卓賢!」安安追住ian


「都話喺街唔好叫全名!」


「陳卓賢!陳卓賢!陳卓賢!」安安完全冇視ian

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论