Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha21


妳同Ak兩個拖住手十指緊扣係海邊行,妳完全冇諗過會同咗佢拍拖,依一刻嘅妳,有D怕羞,又有D不知所措,妳仲回味梗頭先發生嘅一切。


「做咩咁靜啊?」Ak自己都係到甜笑,因為妳終於接受佢。


「冇啊!」妳塊面依然紅梗,個咀仲留有同Ak接吻嘅餘溫。


「睇路啊!唔好踩到隻蝸牛,踩死佢好慘架!」妳mo 低望住隻蝸牛。


Ak停低睇一睇,心諗妳真係好得意,一隻蝸牛都咁上心,一定係一個好好嘅女仔,你決定今次一定唔可以似以前咁玩玩下,要認真拍拖。


「送妳返屋企啦!好夜啦!」ak扮cool拖返妳隻手,佢唔想比妳發現佢嘅微表情幾咁在意妳。


「我自己坐的士啦!都唔順路,你住荃灣,我住香港。」


「邊有男朋友唔送女朋友返屋企。」Ak堅持送妳。


「咁我都冇得拒絕啦!你用依三個字。」


雖然妳心不安,妳對眼前依個只係識咗幾個月嘅男仔唔係好了解,但係唔知幾時開始已經習慣咗佢嘅存在,佢又真係好煩,成日wtsapp妳,又成日打比妳,又唔知自己頭先那來嘅勇氣接受咗佢,事到如今妳唯有接受男女朋友依個身份,但係佢嘅外形真係太吸引,太多女仔埋身,仲有佢比妳感覺一定係溝慣女,頭先做得幾自然啊!到底佢對幾多個女仔做過?妳摸唔透,更加搞不懂,不過愛情就係咁,猜不透先吸引,但係愛情嘅溫度,可以keep到幾耐?


「Anson,你覺得自己會中意我幾耐啊?我哋可以行到幾遠?如果要玩嘅,你唔好揀我啦!」妳表明妳係一個正經拍長拖嘅女仔。


「唔想呃妳架,妳問我唯有老實答妳,我冇諗到咁遠,只係知而家依一刻係妳,將來嘅事邊個知,最緊要兩個人一切個陣係真,咪得囉!而家依一刻我唔想比任何丞諾妳,因為我而家冇事業。」ak答得坦白。


…..

隨住音樂停止,你地從回憶中返回現實。

老闆面容亦都寛容咗。


「妳記唔記得個曰問過我一條問題,我而家可以答妳。」Ak抱住妳額頭貼額頭講。


「乜嘢啊?」妳期待Ak嘅答案。


「妳會唔會肯陪我行到最後?」


「依個就係答案?」


「肯唔肯姐?」


「等你拎咗最受歡迎男歌手先答妳。」


「玩到咁大啊?」Ak嚇到個口大一大,公主抱起咗妳行入房。


「江畢生。」


「訓教靜D啦,再唔訓,聴日冇精神打邊佬。」


吓?依個理由會唔會太勉強?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论