Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha9


妳入去坐咗係第五行,點知見到shirley 係第一行,佢已經埸場睇,仲要女朋友姿態坐第一行?不過妳又唔可以宣示主權,可以點呢?


開始有好多尖叫聲,佢哋出嚟啦,十二個唱ASAP


Oh wow~

不想分秒在等待 逐漸沉落苦海 夢想差點淹蓋

不想反應在躲藏 踏在原地不爽 忙碌等天光

讓我闖 可不可盡快將思想去解鎖 (是狂嚎或特別訊號)

任我講 可不可盡快將 心聲説清楚 (不要等 等等不要等) 極不想 一拖再拖


You ready? Everybody

You ready? Everybody steady

You ready? A.S.A.P.


佢!跳!舞!真!係!好!型!


妳拎起支Ak手燈,妳唔知Ak 見唔見到妳,不過妳已經特登用咗紅色燈希望佢係人海入邊見到妳,Ak睇到妳啦,對妳笑咗一笑,揮一揮手,依個係一個寵愛嘅笑容,得啦!得啦!收到曬啦!江畢生!


跟住就唱warrior,老闆送咗個飛吻出去,妳接住咗,世界好似得返你兩個咁。


浩浩蕩蕩迎來另一新世紀

越鬧越熱鬧是轉機 越靜默越寂寞難有驚喜

運用念力凡人亦都可以飛

拆去幾多關卡 多了幾多怪咖 擁抱他 以新血灌溉天地


「Ak真係好型!」

「老闆,我愛你!」

「老闆,合埋個口啊!」

D生粉係咁大叫!


Shirley係第一行企係身,不斷用手機拍ig 直播,Shirley 隔離仲有Stanley女朋友alina,jer女朋友,睇嚟第一行係鏡嫂席,不過妳自己本身都唔想係第一行咁揚,廢時外界作出無謂猜測,之前就算比人影到都係同一大班朋友,Ak 都係以好朋友回應就算。


「hi,妳係我前面啊,頭先都認妳唔到。」

「喔,hi,支持哥哥啊?」係edan 妹妹小如。

「係呀,我同媽咪一切,媽咪,ak 女朋友啊!」不過咁嘈冇人聽到嘅!

「細聲D,小如!」

「係喎!sorry!」

「auntie..halo!」

「小如,我哋影相留念。」

「用我手機啊,fliter 新download架,我特登download方便整估哥哥。」


到ak solo 表演,佢唱紅蓮華同黑之呼吸,妳開心可以同佢分享佢第二次成就解鎖,但係今次同第一次嘅感覺好唔同,可能係因為佢紅咗?佢愈泥愈紅,妳開始追唔上佢嘅步伐,第一次開演唱會嘅佢笑得好開心,而今次嘅佢好似冇左以前個份開心,多咗份偶像包袱同壓力。


妳入嚟之前已經決定咗,唔想睇佢爆肌,去到依個位,妳決定行一行開去廁所,自己男朋友副body喎,全世界任睇,妳會爆炸,身為女朋友嘅妳都好一段日子冇同老闆纏棉,點忍受自己男朋友係台上除衫比生粉任睇?


-窗外的天氣 像你心忐忑不定

你 就是我的小星星 掛 在那天上放光明

我已經決定要愛你 就不會輕易放棄

海 上流浪的許願瓶 每 個心願都是為你-

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论