Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

CHA2-


相聚嘅時間好似特別短,好快已經天光,妳打開眼,仲想攬住格嚟個個,

「江…。」心諗冇人嘅。

江𤒹生已經出咗門口,妳打開wtsapp :

「我出咗門口啦,同皮皮食埋早餐就去排練演唱會。」

「加油!💪😘」


好啦!妳知道江𤒹生今日又會消失係妳世界入邊,妳亦知道佢唔會中意chur,所以妳決定起身搵嘢做打發時間,咁一於就執下屋。


妳身處係老闆屋企,不過仍然唔相信佢係妳男朋友,唔相信自己已經同老闆發展到同居嘅地步,一路走嚟所有都不容易,由全民造星,甚至叱叱黑面事件,直到陪佢走到今時今日略有名氣,雖然佢一直對外宣稱自己係單身,不過鬼叫自己愛佢咩,唯有忍。


妳執屋,發現一本雜誌封面係,Shirley 係Ak女神,頓時回憶百般滋味在心頭!


「乜妳返咗嚟,頭先做咩唔聽電話?點解會去咗飲酒?仲要po 上ig!」Ak一踏入門口就質問妳,塊面黑過妳手上帶梗嘅黑曜石。


「咁你又有冇覆我wtsapp呢?」妳一臉不滿咁寸返Ak。


「做梗嘢點聽電話?」ak仲理直氣壯兼嬲嬲地咁答返妳。


「冇。嘢。想。答。你,係咪仲要用咁嘅溝通方式溝通落去?」事關妳仍然不滿佢同沈殷怡嘅緋聞,雖然妳有好多不安全感,但係仍然保持冷靜,因為妳仲要做一杯冰水。


「點樣溝通,我覺得我地咁溝通冇問題,妳想點,不如妳話我知?」果然妳做到佢嘅冰水,令佢冷靜返少少,不過一貫自我嘅老闆係唔會明妳感受。

飲咗幾杯面紅紅嘅妳,已經好攰。

「我好攰,唔想講。」


「揸車出去兜吓風,好冇?」Ak知妳係一個明白事理嘅女仔,佢亦心知自己理虧在先,妳見佢都放吓面子,所以應承咗佢依個要求。


車入面,兩個都不發一言,無言的親親親 ,侵襲我心,仍寧願親口講你累得很,妳情願爭吵鬥咀好過,Ak係淺水灣沙灘停低咗,凌晨嘅淺水灣一個人都冇,或者依到係一個可以令妳同ak喘息嘅地方。


「不如落車行吓。」ak打開車門,遞隻手比妳,妳仍然嬲梗,不過見到佢個眼袋,都係心軟比隻手佢拖住!


「我好攰。」妳將個頭挨落ak到一邊拖住咗佢。

「點解?係咪因為我地之間距離太大?」

「嗯。」

「我哋嘅距離7cm,唔係好多。」ak用手比較兩個嘅高度。

「玩嘢啊,anson kong。」妳笑咗。

Ak 一手拉妳坐咗喺沙灘度,一手攬住妳。

「我冇辦法改變到,唯有係咁。」ak臉帶無奈。

「你唔嬲啦?」明明激嬲自己個個係佢,點解會係妳問,果然令仔係大哂。

「冇嬲啦。」

妳kiss咗落Ak個咀度,示意佢唔好再講啦。

「我只不過係有好多不安全感,雜誌又寫你同Shirley,而且你仲咁多生粉,我好不安,要同好多好多人share男朋友,你係男神,我係凡人。」妳終於有勇氣訴說自己嘅不安。


一個電話鈴聲將妳從回憶中拉返出嚟。

妳心諗佢有病啊?依個時候打電話?一定又忽然跳制。


「喂?」

「係我啊!」

「盲都知係你啦,有來電,有咩講啊?江先生。」

「記得幫芝麻買糧,就食曬啦!」

「知道啦!就係咁咋?」冰雪聰明嘅妳當然知老闆有嘢想講。

「I love U!😘」

「得啦!得啦!」


老闆係因為演唱會嘅緊張,想妳比小小鼓勵佢。


「尾埸我會出現做你嘅生粉啦!」

Ak好想妳可以到現場分享佢人生第二次演唱會,分享佢成就解鎖嘅喜悅,始終妳係佢重要嘅女人,除咗花姐同呀媽之外。


「生粉,到時記得叫大聲D!」



水火本不容,但偏偏有化學作用



-

-難堪總少不免黑面

負能量你亦視為正面

為我換上全屋燈泡加亮更閃


唇齒一般相依

能生起火製造我光線

讓我倦了都發電-

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论