Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

第一輯100集嘅故事

CHA1-


Ak出席完function ,琴晚通宵拍廣告,今日又要為嚟緊嘅九展演唱會排練,終於可以返屋企偷取短暫嘅休息時間。


「女朋友一定要獨立又靚女,因為大家都冇太多時間,同埋女朋友要明白自己尼行嘅工作時間,唔係公開嘅可能出街都要秘秘密密!」ak訪問咁講,因為自己實在冇太多時間去陪伴女朋友。


Ak載住cap帽同專屬自己嘅mirror口罩 ,著住件Champion tee 牛仔褲同Adidas黑色跑 鞋,佢開門,黑面咁行入廳,坐係梳化合埋眼,黑面可能係攰?係面對演唱會嘅壓力?係作為一個偶像產生嘅冇形壓力?已經冇多餘時間深究,Ak明天早上8:00仲要去Studio同班兄弟演唱會排練,望下個鐘已經晚上10:30 ,即係表示佢嘅睡眠時間得返幾小時。


「攰就去沖涼啦!」有個女仔係房走出嚟,温柔咁講,再遞上一條毛巾同睡衣「沖完涼出嚟飲湯呀!我煲木瓜雪耳,對把聲好,你知你啦又成日捱夜,又食冇定時...」


「知道啦,老闆娘,好長氣。」ak打斷妳嘅說話,望住妳笑一笑,彷彿所有疲倦都一掃而空。


「同我成煲飲哂佢先好呀!」妳用一副女朋友命令語氣兼冇你咁好氣嘅樣同佢講,ak望住妳,忽然先醒起原來已經十日冇見過眼前依一個女。朋。友,係因為忙,忙工作,忙拍攝廣告,忙排練演唱會,忙於應酬fans,忙梗事業博殺,忙梗自己想達成嘅各種目標,偏偏就係冇陪女朋友。


「我絕對係一個重友輕色嘅一個人,以前好多時情願陪朋友都唔陪女朋友,以前拍拖好自我,一工作或者跳舞就會完全唔理女朋友,將來有機會拍拖希望可以改善。」


相反,而加嘅Ak只係想有多少少時間可以見多D女朋友,不過外表Man爆嘅佢選擇將一切收於心底,但其實Ak內心係好温柔好專一,要面嘅佢會用霸道同大男人作掩飾。


而妳亦有好多野好想同ak分享,開心嘅唔開心嘅,係冇見依十日發生嘅事都好想佢知道,亦都好想聽佢分享佢工作嘅苦與樂,不過有乜都係等佢完咗演唱會先講,始終妳唔想打擾佢,妳知道佢有好多目標未達成,妳只好做佢背後嘅女人。


「我沖完涼同妳飲哂佢啦,老闆娘!」ak邊講邊拎毛巾行入去廁所沖涼,係ak沖涼期間,妳細心咁煲返熱煲湯,仲煮咗個腸蛋麵。


Ak沖完涼著住件白色tee,下身一條藍色波褲,一邊抹頭一邊行入廚房「夜嗎嗎又唔訓,搞乜呀?」Ak用一貫大男人作風嘅語氣質問

妳。


驚你肚餓,雪櫃得ed咋,我諗你冇食野。」妳一邊答Ak一邊夾起碗麵,希望依碗麵可以為Ak打氣,ak憐惜咁抱住咗妳,雖然大家同居,但自己實在太少時間陪妳,而且仲要係不能公開嘅地下情,ak自覺欠妳太多。


「快啲食啦趁熱!」妳輕輕推開ak ,手環抱起ak頸。

「演唱會妳會唔會嚟呀?」

「我混入fans堆扮生粉都可以喎 !幫你舉牌, 好冇啊?」妳笑到成個細佬女咁抱住答ak。


「我想妳用Anson kong女朋友身份睇尼場show, 好冇啊 ?仲要用女朋友身份入後台 ,比全世界都知道! 」ak用手抱返住妳靜靜等妳回覆 。


「我用fans身份睇你就得架啦 我比較習慣做你背後女人」妳知道佢只係一時衝動,妳唔想佢因為一時衝動做錯決定,畢竟妳唔想破壞佢咁辛苦建立嘅所有嘢!


「真係咩?」ak疑惑咁望住妳。

「你怕我比人搶走啊?食麵啦!」妳將個頭抬起望住ak。

Ak一副情深款款咁望住妳,等妳講落去。


「我真係比較習慣做你背後嘅女人,唔公開有唔公開既好,唔洗比人起底,同埋我唔想聽咁多閒言閒語啊!你始終係一粒星,而我始終係一個平凡人,你咁多生粉一定會有唔鐘意我嘅,我淨係想同你平淡走下去。」坦白講,其實妳都好想可以普通女仔咁可以拖住男朋友出街,可以放合照上Ig,唔開心個陣男朋友可以氹自己,但係既然妳選擇得同依個男人一切,妳就會接受,始終妳唔想阻住佢追夢,唔想抹殺佢得來不易嘅一切。


ak錫咗妳額頭一啖,之後抱返實妳,妳都抱返住佢,今日抱完唔知幾日後先有得抱啦!


「喂,仲食唔食麵?」

「唔食啦,攬多一陣先啦!亅

「飲湯呀!江爆生!」

「得啦!得啦!」ak扁下咀放開妳。


咁樣正正係依個男人嘅可愛之處霸道嘅外表,小朋友嘅性格,妳心中暗暗同自己講,依一世妳都心甘情願做佢背後嘅女人,我愛你,江爆生!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论