多媒體廢作人
多媒體廢作人

香港輕小說出版作者。 2017──《DSE幻想校園》 2019──《錯的人生,對的人》、《叛神軍團》

記得,忘記(十一)調查,檢討

我正在「檢討」自己的反思。

其實面對網上發佈故事、文章、作品等創作… …最怕嘅係… …


你睇唔明人地寫咩,

但其他人明佢講咩。


有好多人會為佢嘅金句感動,

你會覺得佢寫嘅野無動於中。


想大家投入去睇故事,所以會寫好多文字去等人想像下。

大家就想唔好睇咁實,可以等自己去幻想呢個係咩故事。


作為作者,更係想讀者由作品中去探索,

作為讀者,偏偏想係作品中做自己創作。


你會開始懷疑,呢個世界係咪發出咗問題?

之後慢慢懷疑,好似係你自己本身有問題?


但當你好努力去求證了解呢個問題時,

其他人又會覺得你又多餘又九唔搭八。


雖然認真,就輸了,

但唔認真,就完了。


到底係網絡世界可發展嘅空間太細?

定係網民留比創作人嘅空間唔夠大?


到底大家欣賞嘅係,

每個人由細到都有嘅創意概念?

定係未必個個都明嘅表達手法?


睇唔明所以唔欣賞,

睇得明又嫌你老土。


識字嘅人會嫌你扮識字,

唔識字嘅會嫌你唔識字。

到底你係咪真係唔識字?

到宜家我都唔知,

我係咪真係識字… …


「檢討」過後都係無路可走,

因為檢討係屬於一個人反思,

反思完唔代表個世界會改變,

同「調查」係兩個層次嘅事。


文:

多媒體廢作人/十三郎

出版作品:(關於我自己的夢想)

DSE幻想校園》(一)、預計2019年尾出版第(二)冊

錯的人生,對的人

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论