Alfred Cheung
Alfred Cheung

Interest in study cannabis, share the gift from nature

【點解我哋會痛?】

做得香港人,冇返一兩個痛症跟身,仲使出嚟行嘅?唔係肩頸背痛就腰痛,食無定時嘅就胃痛,睇得多新聞又頭痛。



做得香港人,冇返一兩個痛症跟身,仲使出嚟行嘅?唔係肩頸背痛就腰痛,食無定時嘅就胃痛,睇得多新聞又頭痛。


人之所以會感覺到痛楚,係因為身體組織受損會刺激神經末梢,發放痛楚訊息,再經神經線同脊髓傳到腦幹,再傳送到大腦皮質,令我哋產生痛感。


痛症成因十分複雜,可以大致分為三類

▶ 原發性

▶ 同器官或組織有關

▶ 受情緒同心理影響


原發性痛症指身體出現嘅痛楚並無誘因,例如原發性經痛。而身體器官組織受損發炎、神經系統過敏等亦會導致痛症,有時即使生理痛症已經好返晒,後續心理影響都可能再次產生痛楚,造成惡性循環。


【點解食CBD止到痛?】


炎性反應本來係身體防衛機制,但係太多發炎因子,就會誘發免疫系統攻擊自身組織,令到我哋反而會痕癢、疼痛。


而CBD正正能調節免疫系統,抑制細胞釋放過多發炎因子,減低炎性因子活性,緩和免疫反應,紓緩炎症,係天然強效消炎劑。


加上人體本來就會製造內源性大麻素,其中一種正係有消炎止痛作用嘅2-AG(2-Arachidonoylglycerol)。當CBD和相關大麻素受體結合,就可以增加2-AG濃度,自然就紓緩痛楚。


Place your order with link below:

https://bit.ly/olanda1000mg


Contact us with Whatsapp:

+852 70713523

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论