開掛人生
開掛人生

☕️ https://liker.land/abundance/civic(贊助我) 恭喜你,看到我的文章代表你要開掛了XD 大家好,我是abundancelife 開掛人生! 藉由寫作體驗無限大的人生。

心得 | 天使的憤怒

這是席尼·薛爾頓的另一本暢銷小說,
在Goodreads上有3.94/5的評分,整部小說真的會讓人忍不住讀完!
如果你想打發無聊的假日,可以讀讀看喔!
from goodreads

這個故事描述了女主角(詹妮弗)愛上了兩個男人(麥可和亞當)。一個是天使,另一個是惡魔。這兩個男人改變了詹妮弗的生活。但這個故事並不是一個簡單的愛情故事,讀者可以從這部小說中感受到詹妮弗一生的掙扎。

有時候你的决定會讓你的生活走向一個不同的方向。

我為麥可的死感到難過,因為他真的很愛詹妮弗。至少,他一直在照顧詹妮弗。相反,亞當有機會和詹妮弗在一起,但他至最後也未實現。我猜他喜歡總統職位比詹妮弗多。

雖然這本書以一個黑暗的結局結束,但跌宕起伏的激烈情節將促使你輕鬆完成這部小說。


This story describes that the female lead (Jennifer) is in love with two men( Micheal and Adam). One man is an agnel and the other is a demon. These two men change the life of Jennifer. But this story is not simply a love story, readers can feel the struggles of Jennifer during her life from this novel.

Sometimes your decision will lead your life to a different direction.

I feel pretty sad for Micheal's death since he really loves Jennifer. At least, he takes cares of Jennifer all the time. Instead, Adam has the chance to get together with Jennifer, but he doesn't do it up to end. I guess he prefers the presidency to Jennifer.

Although this book ends up with a dark ending, the intense plot with ups and downs will push you to finish this novel easily.

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论