開掛人生
開掛人生

☕️ https://liker.land/abundance/civic(贊助我) 恭喜你,看到我的文章代表你要開掛了XD 大家好,我是abundancelife 開掛人生! 藉由寫作體驗無限大的人生。

旅行的意義 | 布魯克林大橋的美好回憶

Brooklyn Bridge is one of the most popular sightseeing spots in New York City.

I used to see the views from the Brooklyn Bridge in the movies or American dramas, so I would like to take a visit there all the time.

Two years ago, my dream came true. I paid a visit to the Brooklyn Bridge.

As I visited Brooklyn Bridge, I was impressed by the breathtaking bridge and the romantic sunset there.

Because It has been raining in Taipei, Taiwan for two days, all of a sudden, I recall the sunny day of Brooklyn Bridge in NYC.

That following photos really brings back memories from the bridge.

Anyway, enjoy the pretty sunset and Brooklyn Bridge from the photos, guys!!

Have a good day!

布魯克林大橋是紐約市最受歡迎的觀光景點之一。

我過去常常在電影或美劇裏看到布魯克林大橋的景色,所以我一直想去那裡看看。

兩年前,我的夢想實現了。我參觀了布魯克林大橋。

當我參觀布魯克林大橋時,我對那座美得令人屏息的大橋和浪漫的日落印象深刻。

因為臺灣臺北已經下了兩天的雨,突然,我想起紐約布魯克林大橋的晴天。

以下的照片真的帶回我在布魯克林大橋的回憶。

不管怎樣,享受美麗的日落和布魯克林大橋的照片!!

祝有個開心的一天!

平日裡人也很多


美麗的日落


從橋外往外拍


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论