裘雲遙
裘雲遙

Writer & Entrepreneur

CHIC公佈倒數

(编辑过)

OK, hello everyone! I am the initiator of NFT CHIC project: raphael

At this stage I should also reveal some of the content, progress, empowerment and future of this project.

But please wait for me, I'll put together a simple and revealing content for you to see.

Please follow the development of CHIC on Twitter!

好的,大家好! 我是NFT CHIC專案的發起人:Raphael
在這個階段,我應該揭示這專案的一些內容、進展、賦權和未來。
但請等我,我會整理一個簡單而發人深省的內容供您檢視。
請在推特上關注CHIC的發展!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论