思然 oce
思然 oce

兒童心理學研究員。研究特殊學習需要,缺乏遊戲時間的小朋友如何悄悄地玩和學交朋友。讀研院前在某一所四大任職電腦審計師及資訊保安師。Research on Special Education Needs. Interested in humor, play, and friendship in children. ex-CISA/ex-CISSP

有少少搞笑:你搞唔搞笑啊?(幼稚園篇)

在幼稚園做幽默研究時,四、五歲小朋友有少少搞笑的對話。
“An orange happy face drawn in an old forest tree during the winter in Cluj-Napoca, Romania” by Raul Petri on Unsplash

這篇為了保留小朋友說話,所以是廣東話口語,如果看不明白,請告訴我,我可以試加一篇「翻譯」版,但一定不夠原汁原味……謝謝。


我問小朋友:「你覺得自己搞唔搞笑啊?」

小朋友:「搞笑啊,不過唔係最搞笑囉,阿XXX同YYY就最搞笑!」
然後他頓一頓,頭微微向上昂,用手撥劉海(動作跟花輪同學一樣):「咁我就係全班最靚仔嘞!

他的班主任剛好經過:「你最靚仔?邊個講架?」
小朋友:「我媽咪,佢成日都話我好靚仔架!」(再花輪式撥頭髮)

花輪同學

我:「你講個笑話俾我聽丫!」
小朋友:「我細個果時賴屎啊!哈哈哈…
我(陪笑) :「咁你平時同同學講笑係咪都係講呢個架?」
小朋友:「唔係喎。」
我:「咁你講咩架?」
小朋友:「我細佬賴屎啊!哈哈哈……」


(食緊飯勿閱)

小朋友:「我講個笑話俾你聽吖!有個人佢痾屎,(哈哈哈),之後佢痾尿,(哈哈哈),之後佢又痾屎,(哈哈哈),又痾尿(哈哈哈)啲尿浸住啲屎,(哈哈哈),浸住啲屎喎(哈哈哈)!跟住佢見到前面有好多(哈哈哈)垃圾!跟住佢食垃圾(哈哈哈)!食佐好多垃圾!跟住佢變佐個超級肥仔(哈哈哈)!係咪好好笑呢!哈哈哈哈哈哈……」

雖然我知道呢個年紀既小朋友係好鐘意呢種笑話,但係第一次見到一個小朋友講一個咁長既笑話俾我聽,而且仲笑到收唔到聲,我真係笑佐出嚟。(我認我笑點低……)


和小朋友玩「呢幅圖畫搞唔搞笑」遊戲時,他們經常會問其他問題,例如:「啲相喺邊度影架?係咪你影架?」等等。
為免影響小朋友的答題,我一概回應:「唔,我唔知喎,咁幅相搞唔搞笑啊?」

其中一個小朋友不滿地說:「乜你乜都唔知架!!

昨天,我跟那小朋友玩另一個遊戲,我寫下他的名字,小朋友驚訝道:「謝老師!點解你識寫我個名架!」
我:「梗係識啦……」
小朋友:「我以為你乜都唔識架喎……」


我:「如果老師同一個小朋友講『你好搞笑』,你覺得係稱讚佢定鬧佢啊?」
小朋友:「唔……稱讚!」
我:「咁你嗰班入面邊個最搞笑啊?」
小朋友:「我!」
我:「點解既?」
小朋友:「因為我鐘意稱讚自己囉!」


我:「你講個笑話俾我聽丫!」
小男孩:「我唔講得俾你聽㗎喎⋯⋯淨係可以講俾男仔聽咋。」
我 :「唔⋯⋯咁有無啲笑話可以講俾女仔聽㗎?」
小男孩:「唔⋯⋯稔唔到啊。」
我:「咁如果你想引玲玲(佢嘅女朋友仔)笑,你會講乜嘢啊?」

小男孩想「唔⋯⋯」
然後靈光一閃:「你好靚啊!!



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论