思然 oce
思然 oce

兒童心理學研究員。研究特殊學習需要,缺乏遊戲時間的小朋友如何悄悄地玩和學交朋友。讀研院前在某一所四大任職電腦審計師及資訊保安師。Research on Special Education Needs. Interested in humor, play, and friendship in children. ex-CISA/ex-CISSP

有少少搞笑:講大話甩大牙(幼稚園篇)

白話文:說謊話 掉恒齒 (亂譯?)
“Male child in Englewood roaring at the camera while playing with a monster constructed from toy bricks” by Eddie Kopp on Unsplash

說謊的後果

小女孩見到同學說謊給老師責罵,和旁邊的小男孩說:「小朋友唔可以講大話架,講大話會甩大牙架!」

小男孩搖頭:「唔係喎……係個鼻會變好長好長好長啊!」


恐怖的謊言

另外,我明白家長不想小朋友看電視和吃麥當勞,但當老師聽到小朋友認真地和其他小朋友講「麥當勞既漢堡包係用狗糧做架!」同「睇得電視多對眼會流血架!」,而其他小朋友給嚇呆了,老師很難不拆穿你的謊言……


誠實的小孩

小朋友交功課時大叫:「老師,係咪畫得好靚啊?我阿姨做架!」


認真的黑洞

科學迷小朋友畫火箭,入面有幾個太空人,外面還有好多星星和星球,之後他用黑色蠟筆開始在火箭上面狂畫圓圈⋯

我:「呃,你係咪畫緊黑洞?」
小朋友:「係啊!黑洞好勁架!會吸佐架火箭架!」

我很欣賞他很用心畫完一整架火箭,再很努力很用力地用塗上黑色,唯有希望他不會給老師罵吧。


你老師

李老師幫K1一個小朋友著褸。

李老師:「要講乜野啊?」
小朋友:「要講乜?」
李老師:「要講唔…咩啊?」
小朋友:「唔該!」
李老師:「唔該邊個啊?」
小朋友:「唔該老師!」
李老師:「我係咩老師啊?」
小朋友:「咩老師?」
李老師:「李……」
小朋友:「唔該我!」


一樣的老師

有個小男孩認大人的能力極差。今天他在後台見到我,叫:「謝老師。」
我:「今次叫啱,叻仔喎!」
小男孩興奮道:「我知,有兩個謝老師吖嘛!」
我:「係啊!」
小女孩插咀:「咁另一個謝老師喺邊啊?」
我:「唔知喎…」
小男孩搶答:「我知,其實另一個謝老師咪即係葉老師囉,一樣㗎啫!」


好 多謝 老師 / 好多 謝老師

幼稚園有一位謝老師,而我也是謝老師。
某小朋友每次見到我,都會自言自語:「呢個世界真係好多謝老師。」

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论