YLINAS
YLINAS

重新出發,不求童話美滿,但求細水長流。山無稜,天地合。

火燭

我想係到記住剛才一瞬間,我真係好驚。

下午,我一直係房間埋頭苦幹趕project ,大約6點時,我跟同學開會,很專心因為要錄影,錄了大約30分鐘時,開始留意有警鐘響,其實一直都有警鐘響,但我以為誤鳴。響了差不多十分鐘還未停,我就打開房門,看看屋內有沒有奇怪事,彷佛聞到了煙味,及後,我打開了大門,走廊真的有一大陣煙味,我立刻關門,未幾,屋企真的是充斥了很濃的煙味。跟著我即刻離開家中,我家住13樓,我離開家時,只懂得帶口罩,什麼濕毛巾,錢,都拋諸腦後。我拍一拍鄰居門,看見同層一個老人家與傭人等電梯,我大叫跟他們說,不能搭電梯的。之後,我落樓,走後樓梯,一直走都有人跟住走,走到8/9樓,終於見到消防員,心都定一定,問消防員走上定走落,消防員叫入番屋,我上番屋企13樓,跟住一直響警鐘,仲有煙味。我真係好L驚😭

過了30分鐘到,消防員拍門,問我有無事,我話無事,佢地就走左。跟住又隔一陣,又再響警鐘,響好耐,個心離一離,之後又開門走出屋外,走走下到下層樓,又說可以上番屋。

而家仲響緊警鐘,我個心仲好驚😭

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论