WeVet
WeVet

關注寵物健康及動物醫護人員權益嘅平台

世上沒有無緣無故嘅愛

竹馬の友[ちくばのとも]

日本諺語 由細玩到大嘅朋友,即係我哋成日係尐膠劇聽到嘅"青梅竹馬"

見到青梅竹馬呢個詞語真係面都紅哂,點開口同人講係隻巴西龜,一隻我外公養咗十幾年嘅烏龜。佢到今日仍然有一個不解之謎,就係點解一隻巴西龜可以養到成兩隻手掌咁大。(或者佢根本唔係一隻巴西龜)

小學嘅時候,放學就會係外公屋企食飯,夜晚等呀媽接我走。平日無所事事,就係捉隻龜出嚟玩,佢應該算係我人生第一隻寵物。再養寵物嘅時候已經係20歲,養咗一隻狗女。因為好多原因, 未夠20歲已經搬咗出來一個人住,平日要讀書同賺外快,基本上冇乜時間有社交活動。當時想養隻狗希望係屋企除咗鬼之外,有其他生物走來走去,或者係無聊時可以陪我自言自語。

到大學畢業後,工作都是晚出早歸,而且經常需要到外國工作。每次回港最掛念的,就是小狗在門口歡迎我嗰一刻,而唔係幫我照顧小狗嘅前度。

之後嘅日子,我和小狗經歷咗好多事。她陪着我在人生中不同的高低起跌、離離合合。而我亦陪着她由一隻健康的為食狗,變成每天需要食心臟藥去水丸嘅老狗。

曾經聽人講過動物嘅世界,主人就是他的唯一!但反而我會覺得我哋嘅關係似青梅竹馬嚟得更加貼切。我哋係依靠大家而互相成長,所以我不太喜歡用"主人"這個字形容我和她的關係。係天下太平嘅日子,我哋似互相鼓勵嘅夥伴;當我帶其他人返屋企嘅時候,佢吠到拆天嘅聲,我哋就好似有血海深仇一樣咁!到了她年紀大多病痛時,我哋嘅關係就好似《淪落人》中嘅黃秋生同Crisel Consunji,當然我係做Evelyn呢個菲傭角色啦!

最後大家走過十二年嘅歲月,小狗喺睡夢中因心臟病發而離開,來得突然、走得匆匆。雖然在腦海至今仍然有數十個問號,但在她生命盡頭時仍能在旁邊守護,至少算沒有一絲遺憾!

人對地方、物件、人或事均有專屬的情意結!有人深信是一見鍾情;有人相信是矢志不渝;

當年因為嗰一吓對望就帶咗小狗返屋企!因為帶咗返屋企就要承諾照顧她一生一世!亦因為情意結,每次喺街見到好似小狗嘅擺設,我都好有衝動買返屋企。最後亦因為一生一世嘅承諾,我用咗八個鐘頭、痛到想死嘅情況下,將小狗紋咗係我左臂上。

所以希望各位朋友,你哋要有承擔嘅勇氣先好去有養寵物嘅念頭,因為呢個係一生一世嘅承諾。

P.S. 小狗係有名 全名叫史納莎妺妹 簡稱師妹 

養寵物 任重而道遠



https://button.like.co/wevet52294


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论