Travelogger#77
Travelogger#77

元宇宙人

回加日記第十篇:揾嘢食

素里出名無好嘢食,但只要肯探索和嘗試,總可以揾到一D滿意嘅餐廳

今日午飯時間碰到長輩黃媽媽。佢話我地介紹的餐廳几好味,叫我地多介紹幾間。所以今日的回加日記,就寫下“揾嘢食”。

首先講一下我地自己係點樣揾餐廳嘅呢。香港有“OpenRice”,大陸有“大衆點評”,你可能會想到北美不就是用“Yelp”嗎?我地有試過用Yelp,但最后發覺

  1. Yelp揾西餐廳比較好用。用戶也是西人爲主。
  2. Yelp唔夠直接。看完介紹又要換地圖APP導航。

後來發現,其實Google Map裏面搜尋“Restuarant”或者搜索餐廳類別,譬如搜“茶餐廳”(係,真係用中文就得)或者Hong Kong style Restaurant,Google Map就會告訴你餐廳評分、位置、距離等。評語都是英語,但很多都是亞裔人,比較懂亞洲口味,所以比較可信。

另外,我會在Facebook加入一些溫哥華飲食群組,看看有哪些圖文并茂嘅好介紹。看到餐廳名字,便在Google Map搜索,并且保存爲“Want to go”。日後肚餓時便在其中揀一間去試。

仲有一個APP叫飯糰 Fantuan,主打亞洲餐廳點餐,也可以在上面找找。

以下這些在我們活動範圍的餐廳係我地親身試過,亦會再去嘅餐廳,分菜系供黃媽媽參考。

茶餐廳

  • 雅谷 Amigo(Richmond)- 30多年歷史,一直保持水準
  • 麗都 Lido (Richmond)- 菠蘿包、蛋撻比較出名
  • M Cafe(Coquitlam)- 近屋企比較好嘅茶餐廳
  • Coppa Cafe(Coquitlam)- 奶茶非常香港,但聽講Richmond分店更好味

飲茶

越南河粉

日本壽司

  • Hanako(Surrey)- Surrey唯一值得去嘅日本餐廳。日本老夫婦打理。其他Surrey的日本餐廳多數韓國人開。
  • Kun's Omakase(Steveston)- 日本人師傅,需要預約。慶祝節日合適。

日式拉麵

韓國燒烤

新加坡海南雞

豆腐花

中式包點冷品

咖啡和甜甜圈

  • Tim Hortons(梗有一間係左近)- 自從星巴克賣給我一杯沒有咖啡的咖啡,我現在只會去Tims,良心企業。

西餐

  • White Spot(梗有一間係左近)- 和名字一樣,白人較多的點。但確實好食。

Pizza

  • Papa John(梗有一間係左近)- 阿仔指定Pizza店。

快餐

  • Wendy's(梗有一間係左近)- Baconator漢堡大好き
  • McDonald's(梗有一間係左近)- 每周六必去
  • Church's Chicken(梗有一間係左近)- 炸鷄確實好味

致黃媽媽。

以上。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…
加载中…

发布评论