張篤
張篤

香港創作人,已出版 16 本作品,擅長寫故事,在地球四處流浪中。

尋日去炒散搬貨,我執咗隻黑貓返屋企 (1)


有咩慘得過中年失業?

我係程滿月,一睇我個名就知我係月圓之夜出世,可惜我唔係咩人狼,我只係一個一事無成嘅麻甩佬。

本身我做開車房嘅,但半年前間車房摺咗之後,我就一直都搵唔到工;我細個讀書唔叻,冇咩學歷可言,加上人到中年,大半世人都係做車房,雖然我成日安慰自己都算係專業人士,但搵唔到長工就係搵唔到。我唔係冇去啲車房問過,但人哋個個都齊晒班,無啦啦點會請多個?

不過好在我老友阿強有個勁朵--炒散王,佢成日有工就搵埋我齊齊做,我呢個老粗主要都係做搬搬抬抬咁,老實講我幾鍾意做倉務,又有錢收又可以順手練大隻。

講真啦,其實我都真係幾科,對胸肌成塊牛扒咁,手臂就黑黑實實有舊老鼠仔;不過可能衰冇錢,又唔多鍾意講嘢,所以一直都係孤家寡人;但阿強唔係咁睇,佢話我係就係幾科,但最慘係點都搣唔甩個中年發福大肚腩,所以啲女睇我唔上眼喎!

之但係我都唔抱咩希望架啦,我份人一向都唔係叻嗰啲,讀書唔叻、做嘢唔叻,啲人話「天生我材必有用」,我就覺得「天生我材冇撚用」!本來我就係打算咁樣得過且過,過得一日得一日就算架啦,直至尋日……

尋日我又去觀塘炒散搬貨,搬到我身水身汗之際,無啦啦有啲聲喺倉嘅一個暗角傳出嚟……

「喂,阿強,你聽唔聽到嗰邊有啲聲?」我問。

「好似係有啲嘢郁到啲雜物咁。」阿強答我時,角落傳嚟「沙沙」聲。

「係唔係老鼠呀?」阿強冇理我,繼續努力搬貨。

唔知點解,我好似被角落頭啲聲吸引住咁,我放低啲貨行咗過去。

行到埋去,又冇晒聲,正當我想行開,突然有個黑影好快咁撲過嚟!

「嘩!」我成個人嚇到向後跌低咗,同時感覺到塊臉有啲濕濕地嘅嘢。

「喵!喵!」原來係隻黑貓!佢重成隻狗咁好熱情咁舔我塊面。

「搞乜呀你?」阿強見我跌低,行咗過嚟睇:「嘩,正喎喂!今晚燉咗佢嚟食。」

我攬住隻貓坐咗起身,望望隻嘢又幾得意,我就啤住阿強:「食你個頭呀!隻嘢咁痴我,我拎佢返屋企養。」

「阿滿,黑貓好邪架!」

隻貓舔緊我隻手,一啲邪氣都冇,我就話:「係邪都邪住你啦,見到貓就想食!」

就係咁,做完嘢我就抱咗隻黑貓返歸。返到去我擺低佢,鎖好門窗諗住去沖涼,點知隻貓突然跑去我面前,喺廁所門口坐低咗。

「貓哥,我要沖涼呀!一陣先同你玩。」我提起右腳想跨過佢。

呢個時候,我突然聽到把聲:「我有名,同埋我係女仔。」

我停低咗喺半空隻腳,望住隻貓,佢又望住我;「一定係我聽錯。」我自言自語。

但係同一把聲否定咗我:「你冇聽錯,我同你講嘢呀!」

我擘大個口望佢,望咗三秒,之後鳩叫咗出嚟:「嘩!你咩料?喃嘸阿彌陀佛!我們在天上的父!」同時成個人彈開咗九丈遠。

「你唔使咁驚,我冇惡意!」佢一路講一路用隻貓爪抓自己個額頭,呢個時候我先發現,原來佢額頭有塊污漕到同佢啲貓毛一樣咁黑嘅膠布,佢抓咗幾下,個塊膠布甩咗,額頭就出現咗個黃色月亮圖案。

「嘩!包青天呀!」我忍唔住叫出嚟。

「你就包青天,我係露罅!」

「露罅?露咩罅?」我認我心邪。

「露娜呀!死變態!」佢搖咗搖個頭,好不屑咁望住我。

「Ok,露娜姐,我同你無怨無仇,你唔好搞我!我而家開門畀你走啦!」我對隻貓低聲下氣咁講。

「唉!」佢嘆咗一口氣,行前咗兩步抬高頭望住我,而我就垂低頭望住佢。突然,佢額頭個月亮有條光柱射咗出嚟,直射到我額頭!然後恐怖嘅事就發生咗……

我突然成身啲衫冇晒!冇錯,係全裸!

我啲手腳開始自己郁,右腳無啦啦伸直又舉高,高到塊面旁邊(媽呀!我係唔係甩咗臼?),然後我隻手無啦啦有把剃鬚刀,一嘢就手起刀落剃晒啲腳毛!剃完右腳擺低,我成個上身繼而彎到向下摺埋咗,心口對膝頭咁,再唔自主咁剃埋左面嘅腳毛!

我想叫,但叫唔出!我只知自己對腳變得好--白--滑--!

突然我個上身又fing返上嚟,今次輪到條腰向後彎!同時我又用優美嘅姿勢剃埋兩隻手同格肋底啲毛(爸呀!我唔要變冇毛豬呀)!

Fing完一輪又跳咗陣絲帶舞,最後終於企返好,但我瞄下個地先發現,原來我係凌空咗!

我重未驚完,個心口中間就無啦啦爆咗個紅色蝴蝶結出嚟,對手又多咗對白色手套,對腳就著住紅色長靴;然後扭下個蘿袖,嘩!我著住件水手服,條裙重短到只係遮得住個蘿袖!

「咳咳!」露娜咳咗兩聲望住我。

我慢慢半空落返嚟企穩,佢好恭敬咁叫我:「公主殿下。」

「What?公主?」我大聲狂叫咗出嚟。

露娜點咗下頭:「你前世係月光公主,轉世嚟咗地球,我經過幾十年終於揾到你,以後就靠你維護世界和平啦!」

講真我真係O晒嘴,我都未來得切反應,露娜跑去窗前,同我講:「你而家試下向個山出招啦!」

「出招?」我一路問一路著住對長靴,好唔習慣咁八字腳行去窗前。

佢望住我講:「舉起你枝新月棒指住目標,大叫:『月光昇華洗禮』!」

「撚有咩新月棒呀?」我問完望望手上把剃鬚刀,WTF!點解變咗枝新月棒嘅?

「試下啦!」露娜佢唔多耐煩望住我。

我舉起枝棒,指住遠處冇人嘅山頭,大叫:「月光昇華洗禮!」

同時,碌棒射出咗一個光球,直飛去山頭度,然後……然後個光球消失咗,座山就喺中間穿咗個大咕窿!冇錯!中間有個大咕窿,我可以望穿座山望到對面啲樓呀!

「嘩!強呀!」見到自己有咁強嘅能力,我開心到跳起,完全唔記得自己著住迷你裙會走光。

露娜行過嚟,一臉認真望住我:「公主殿下,你要好好守護地球呀!」

「係!」我大聲回應,就係咁,由今日起,我正式成為咗一個有用嘅人。

在香港做創作很難,但我還是選擇了這條路,希望大家可以在下方為我按讚,這將成為我的動力和經濟上的支持。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论