維多利亞
維多利亞

我讀文章,希望您能利用日碎時間來聽聽。不懂粵語沒有問題,有一些節目有中文字幕,希望見到您的留言。 youtube channel:https://bit.ly/321mQl1 patreon: http://www.patreon.com/victoriazaaitalk mewe: mewe.com/i/維多利亞齋講 paypal: victoria32659@gmail.com

同事Y

粗口一向都係廣東話文化嘅精髓,廣東話雖然直接低死到肉,但如果冇左粗口會黯然失色

話說我有一女同事Y,樣貌娟好性格豪邁,食量比一般女子大,久不久我們會相約幾個同事去Jollibee食最毒嘅:炸雞。呢班小姐,食野唔多計較雞皮肥唔肥,熱氣唔熱氣,因為佢地認為食係發洩,特別係果日俾客鬧完之後。據Y講,佢一個人可以食一桶(我最多可以食兩件,即一份combo)食時樣子甚為滋味。上次我同佢地去幫襯Jollibee係二月十一日(週五),點解記得咁清楚因為係過年前就已經約好。

我地多數會去World Wide House傍邊那一家,佢有地面一層同basement,食店在中環來講真係算大,繁忙時間好多家傭響處開飯,又或者接完老細仔女放學就在果度開餐,有時一位難求。呢間係人都知嘅菲律賓名牌店,裡面員工包括收銀及清潔都係揾同鄉做,呢間店好有Cebu feel,感覺好似去左菲律賓。我地幾個人也不是經常一齊食飯,也不是同一部門同一工種;只不過我與佢地老細有工作上嘅聯繫,有時佢地有午間大食會或生日會都會請我過去食野。就在我同我腦細關係咁差大家黑面黑面(我懷念我舊老闆);除左與工作有關,有必要果陣先講野(仲係一句起兩句止)的情況下,我與這些不同部門冇乜利益衝突嘅同事反而有兩句可以傾下,感覺溫暖。

這一句根本不算是粗話

我同Y原本毫無關聯就係咁嘅背景下有偈傾,但從來唔係講買衫買化妝品。從午間吹水時得到嘅信息,Y好飲得酒,佢話小學五六年級嘅時候佢老豆就俾烈酒佢試,話怕佢女仔人家唔識飲酒好蝕底,佢經常概嘆食炸雞有乜理由唔飲啤酒。除左呢樣,就係佢有時會爆粗,講粗口好平常因為有啲情況真係唔講唔得,我也不會視『講粗口』係乜野一回事;只不過我地office會爆粗嘅人非常少,私下有冇講唔知但辦公室就冇聽過,只要有一個人講,那怕係一句『丟那星』都會好令人注目。由於Y比較豪邁,佢同附近嘅同事講:『我係粗人黎嘅,有時講野會大聲甚至會爆粗,你地唔好介意』;佢都係咁同佢老細講;佢老細有時就係憑佢爆邊一句粗而決定事情嘅嚴重性,知道嚴重會衝出黎問佢:『咩事吖,個客做乜野?』當然佢唔會對住個客爆,係收線之後情緒發洩。

要捍衛廣東話必先捍衛粗口??

據Y講,佢一家都操流利粗口,佢阿媽阿爸都係一輪嘴咁,佢係自小培訓,但係重要場合佢會將某啲句語吞左佢,講呢個話題時另一個斯文同事插嘴:『我阿嫲都講架!』,Y提過丟那星唔係粗口,但diu那星就係,想像一下一個樣貌娟好,斯斯文文笑笑口咁爆粗又有另一種味道;如果有機會我一定會貼佢張相俾你睇。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论