ReneY
ReneY

一 位瓶子女,愛想東想西,喜歡用文字記錄生活大小鎖事。

【遊記】西環午後

最近天氣好天落雨、好天落雨咁,趁放假好天仲唔即刻去出去走走。

我哋喺近海旁附近搵到西餐廳,食完就出去去西環碼頭了。

雖然唔喺第一次去西環碼頭,但同一個地方,與不同人去會有不同的感覺。

我哋出發是差唔多日落時分,行去碼頭果段路,被太陽🌞曬都到正,而我又唔記得帶太陽眼鏡,唯有閉上眼晴挽住 Jam 嘅手行啦!

沿途有個條觀景小路,有唔少一家大細都出嚟曬曬太陽,釣下魚,除咗戴上口罩外,都冇阻大家享天倫之樂。小路的近海的欄杆有藝術家用毛線編織公仔套喺欄杆上,超靚!!


小路的近海的欄杆有藝術家用毛線編織公仔套喺欄杆上,超靚!! (宜家比人拆走晒了😢)

唔容易出汗嘅我,都曬到出了一身汗💦後,终於來到了。

加埋呢次,我只喺去過呢度兩次,但次次都喺個人爭啲嘢咁, 點樣爭啲嘢法? 上一次就喺化咗個靚妝,但著咗件撞晒色嘅衫 - 紅色格仔Shirt衫,去到先知出事,幾乎個個貨櫃都係紅色,影相就撞晒色啦!😓

今次醒咗,襯好晒衫,但喺戴住口罩😷真喺唔想化妝,口罩底下的暴光率又唔高,除完口罩啲粉底又印咗喺口罩內,確實好唔想戴返,需知宜家一罩難求,又唔想買貴口罩,所以真喺唔想化妝(講咁耐咪即喺懶!😅)真喺好羨慕一啲美眉,口罩底下都可以化個靚妝。💃💃


我同 Jam 都鐘意影陽光,特別喺日落,看到它慢慢地在天空落下,天空的顏色由藍色變成橙色,再變成紫色,最後是深藍色。顏色多變得令人著迷,無論有幾曬,都想捕捉它的每一刻。

西環有一間Zero Waste 的店舖,佢的裝修主要用木為主,採用落地玻璃引入天然光,日頭都唔駛開咁多燈,既環保♻️又有家的感覺,因為我哋都喺「輕」環保人士,所以好鐘意呢間店的裝修及佢採購嘅產品,最值得欣賞喺佢有啲貨品喺以無包裝出售,可以自己帶袋或樽去裝,要幾多磅幾多,唔記得帶袋或樽都唔緊要,佢都有紙袋及樽比你裝。

為咗慶祝我哋記得的帶密實袋,所以可以獎勵自己去買嘢🛍️。 今次買咗小米、小麥意粉同有機薯片。

後記:有機薯片是貪佢有半價而買的,包裝完全唔吸引,心諗有機薯片都以健康為主,對佢冇乜期望,但估唔到原來喺好好食㗎!😍😍 後悔冇買多幾包😭



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论