ReneY
ReneY

一 位瓶子女,愛想東想西,喜歡用文字記錄生活大小鎖事。

天然磨砂DIY

嚟到英國,發覺英國嘅食材真喺平又高質,一罐純天然蜜糖最平港幣10都唔駛,所以我決定用佢嚟製作DIY磨砂面膜 / 身體磨砂 。

嚟到英國,發覺英國嘅食材真喺平又高質,一罐純天然蜜糖最平港幣10都唔駛,所以我決定用佢嚟製作DIY磨砂面膜 / 身體磨砂 。

製作方法好簡,只要用蔗德麥拉拉蔗糖或咖啡渣 1:1 同蜜糖混和就完成了!(如果想面膜杰身啲,就加多少少蜜糖;如果磨砂粒子少啲,就落少啲糖或咖啡渣;份量都要靠個人喜好而定。)

呢三個配方有乜功效?

蜂蜜 (100% Clear Honey) : 

蜂蜜能夠幫助皮膚補充養份、令肌膚保濕 ,促進皮膚新陳代謝,減少皮膚色素沉澱,除此之外,有助增強皮膚的 #抗菌能力,防止粉刺滋生,而且亦可使皮膚變得更白皙更有 彈性 ,減少皺紋 產生。


德麥拉拉蔗糖 (Demarara Sugar) :

雖然呢個名稱可能有好多人都未聽過,但喺佢嘅營養價值非常之高,用嚟口服又得,外敷都好好。

Demerara 糖是從第一次壓榨甘蔗的原糖中提取的,冇任何添加劑,而佢含有鈣、維生素 B3、B5、鐵和許多其他維生素和礦物質的糖蜜。;佢有保濕作用,而且Demerara 糖含有乙醇酸,它是一種 α 羥基酸,有助肌膚再生的功效!

除此之外, demerara 糖保留了大量的維生素和礦物質,佢仲可提高肌膚的免疫力,抑制細菌生長 ,預防暗瘡滋生。


咖啡渣 (Coffee grounds):

煮過嘅咖啡渣相比糖更溫和地去除身上死皮,令皮膚變得更柔滑。另外喺小腹、大腿,腰臀等容易囤積脂肪嘅部位,沿著血液和淋巴流動的方向按摩,能達到分解脂肪的效果。

除此之外,咖啡亦有抗氧化功效效鎮靜發炎紅腫嘅肌膚;咖能促進面部血液循環,可以預防皺紋產生﹑清潔毛孔的污垢﹑提亮膚色等。


圖片喺我買嚟用嘅產品,無論之前記住睇清楚成份,要100%冇添加住何其他物質。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论