ReneY
ReneY

一 位瓶子女,愛想東想西,喜歡用文字記錄生活大小鎖事。

我們的英國 🇬🇧 之路(1)- 出境準備 📑

由決定去英國,到真正踏足英國,前後只有共半年時間。點解要咁短時間離開?🤔

由決定去英國,到真正踏足英國,前後只有共半年時間。點解要咁短時間離開? 原因不贅,只係想講準備嘅時間永遠都唔會夠,唯有喺有限時間內盡做。

執行李或者申請BNO visa嗰d有好多人講過,我地之後再分享。今次想特別提嘅喺出境前一定要做妥先上到機嘅幾樣嘢:

1. 出境前72小時內嘅陰性證明                                            

 呢樣如果你唔介意嘅話,可以喺社區檢測中心做,當然私家都有好多選擇,記得個報告要英文版。

2. 出境前48小時內填妥Passenger Locator Form                               

呢份嘢聽落唔係填好多嘢,但真係填喺上嚟,有好多嘢要留意,就要好似我地咁,因為航空公司喺前一日仲未俾seat number我哋,攪到我哋要喺機場開電腦做deadline fighter了

3. 準備Day 2 核酸檢測                                                    

呢樣最好喺填Locator Form前訂好,因為填表時係需要填呢一個編號嘅 (SCREE開頭)。我地揀咗self swab at home(即係檢測包寄上門,做完再寄返去)。聽過有人揀provider supervised on site,然後一落地就即刻去做,咁就唔使煩寄失呢個問題。

4. 出發前做咗online check in先                                             

呢樣都要喺填locator form前做妥,因為locator form要填座位號碼,如果你去機場check in,咁就要拎咗座位號碼後填返。(睇返上面第二個)

唔好低估locator form,地勤check得仲緊過passport。當然好好彩,我地遇到好嘅地勤,最終順利到達英國。

喺機場同Location form 搏鬥中 🤯😤
親友嚟送別 🥲
唔好喊啦!😭
我哋搭嗰架飛機啊 ✈️



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论