ReneY
ReneY

一 位瓶子女,愛想東想西,喜歡用文字記錄生活大小鎖事。

我們的英國🇬🇧之路(2) - 到埗前後👣

因為疫情🦠,去英國除咗要填passenger locator form之外, 仲要準備英國嘅檢測包。

因為疫情關係,去英國除咗要填passenger locator form之外, 仲要準備英國嘅檢測包。 英國同香港最唔同嘅地方,係可以自己選擇檢測公司。

我哋好好彩,去嘅時候香港由amber轉green,所以可以避咗唔使隔離十日,亦唔需要做兩次檢測。

不過因為之前做功課唔夠,臨急之下喺google搵咗間價錢尚算合理嘅self test at home,即係喺屋企做完再寄返去。後來諗返,如果時間就到嘅話,去機場附近做埋檢測先繼續行程,咁就可以煩少樣,亦可以避咗我地遇到嘅蝦碌嘢⋯⋯就係寄失啦!

我地一行4人,但檢測包淨係寄咗3個嚟!好在如果係寄漏嘅話,政府唔會當你漏做(因為每人都有政府派嘅一個編號)。最終同檢測公司傾咗一大輪之後,佢都肯寄多一份嚟,叫做有驚無險咁啦!

所以一有唔妥,一定要盡早講呀!

檢測包裡面包括:使用說明書、採檢棉棒、試劑液瓶、封口透明袋(放置樣本瓶)、回郵信封
到達英國後48個小時內就好寄啦!(不包括到達後第一日)

講開落地檢測,依家多數去英國嘅航班都係飛倫敦(後來發現可以轉機去曼城)點樣駁腳去你要去嘅地方最好就預先計劃好,咁多種方案裡面,最平係坐coach,即係長途巴士,而火車,由於打算買飛嘅時候已經貴到飛起,所以無考慮過。

最後,因為我哋同行李都唔少,搭通宵機又累,就揀咗直接由倫敦坐Uber去曼城嘅AirBnB

雖然呢個方案比較貴,但就比較舒服,同唔使搵路同轉車,始終往後日子可能要係咁捱,叫做享受咗先。

由倫敦希斯洛機場搭咗大概3個幾鐘車程,終於到我哋喺Manchester嘅airBnB落腳地。



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论