薯仔
薯仔

拾荒者

孤狼

有個pk講乜春孤狼,其實知唔知孤狼係點嚟?狼本來係群居動物,只有要自立成家又或年老等死又或家破才成為孤狼!朋友叫我再讀【狼圖騰】,我早前搬屋free咗於是網上download再讀一遍。

故事講文革時知青到蒙古下鄉,跟蒙古人學習草原生存之道,又機緣下養咗一隻小狼,對草原有更深認識。我記憶中嘅結局係小狼跟返狼族回歸大自然,點知原來係知青親手殺死可能唔再適應野外嘅小狼。

幾年前讀只覺得是一本好嘅生態小說,強國人不懂尊重Ecosystem 強行在草原開墾,並大量獵殺黄羊、旱獭、野狼,結果生態失衡,草原沙漠化。估唔到強國人解讀係「血腥的暴力掠奪才是生存之道」,同佢哋推崇並實行【三體】嘅「黑暗森林」法則一樣(強國IT業奉此法則為金科玉律)。

我一面重讀又一面諗吓香港人原先好狼性。上一代為咗生存犯險孤身來港,然後係一個冇乜資源嘅地方建立咗自己嘅家。港人原先好似狼咁唔會擇食,有得食唔好嘥,食四方飯,眼光好global。點知有一班唔再努力獵食,而係要講收成,仲要眼光只朝北,結果同強行開墾草原導致沙漠化一樣,加上強國又係只會殺雞取卵,同埋只肥自己人,成個生態環境當然破壞曬,或者就係咁孤狼先出咗嚟。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论