LR Wong
LR Wong

晚安 早安 謝謝 再見

有生之年最想Cos既角

每個人都有自己想做既事,只係時機未到或者準備不足

1.歐尼奧 (オニオン)

一打劍盾就愛上既角色!佢同馬莎一樣除下面具都是帥哥。

暫時得破曉之翼出現過,新無印未有相關資訊。

註:他是男生

歐尼奧 オニオン(劍限定角)
破曉之翼畫面

2.莉佳(エリカ)

初代草系館主,如果Cos佢最大障礙係無合適場景,不過佢係少數角色以女誇為主要服裝,實在太吸引了。如果事成佢將會係我第一個女角Cos LOL

莉佳 エリカ (火紅葉綠)

3.綾波麗 (終版本)

除咗長髮外,「終」入面綾波麗感覺有一種打破宿命感覺,當中抱住小朋友道具一幕不禁諗起相入面碇唯抱住真嗣個一刻。

4.神聖天使獸

單純找數(笑),如果Cos到無疑係我人生理程碑最重要一環,但今年應該無機會住。

5.紅火龍女裝

實在太高難度了,目前得神樣重工做到呢個創舉,真心佩服佢地呢。

6.林克女裝

呢個講咗好多年了,我偶像Elma都Cos咗出黎仲要好出色!一直覺得歐美外貌由亞洲人演釋一定會有參差,結果Elma克服到了!!而家仲減緊磅,成功後一定出佢!

林克女裝
Elma 版本


暫時列出呢六樣先,以前出既角色嚴格黎講都唔算完全女性 (2B無性別概念,Pipimi更加有男聲優),希望可以呢方面突破到自己,唔知咩時候會做到,但寫低係度當比自己一個To do list都係一個好選擇。

LR

20210815 0429

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论