潮乜春
潮乜春

一個喜歡創作嘅宅人,希望可以用宅人眼光出發,講解日常的生活的大小事? 更新時間?隨緣~

聽說這樣做就可以得到 LikeCoin|我的 Matters 成就清單

原來我都達成了好多成就 (◑‿◐)

自從2021年12月正式回歸 Matters 後,斷斷續續經過五個月之後,發現原來我都認識了好多人和達成了好多成就,甚至乎成為了讚賞公民。雖然我仍然係一個極度不起眼嘅作者,甚至乎一直創作嘅內容都係超級冷門,但是仍然要多謝一班願意花時間去觀看冷門題材嘅大家。

創作了 41 篇作品,累積創作 138710 字,110追蹤者。請容許我借今次機會多謝一直支持我嘅大家。由ACG、動漫、IT、日常生活到 Formula 1,全部都係冷門嘅內容,但係大家仍然不離不棄咁支持我,甚至乎願意會同我互動,多謝大家,多謝你地 σ(≧ε≦o) 請原諒我係一個唔識表達自己嘅人,我讀得書又少,論見識,鄙人不及蔡瀾先生十分之一;論文筆,不及倪匤先生百分之一;論鬼才,更不及黃霑叔千分之一。所以我除了用多謝之外,真的不知道應該用甚麼文字表達感恩之心。 Anyways,多謝大家

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论