潮乜春
潮乜春

一個喜歡創作嘅宅人,希望可以用宅人眼光出發,講解日常的生活的大小事? 唔理係動漫、F1、科技、定係生活上芝麻綠豆嘅小事,星期六準時0000更新~

人生第一次兌換Likecoin

如果你想睇吓係邊個交易所買Likecoin最平,手續費最低呢啲,咁可能你就要稍移玉步,因為我就唔係想比較呢啲。今次就係純粹將我第一次兌換Likecoin嘅經驗寫出黎,希望可以幫到啲有需要嘅人。

仲有唔夠24小時,讚賞公民Web3將會正常上線。本來我就完全無打算成為讚賞公民,其實最主要都係錢問題。以前讚賞公民制度,相信大家都記得係每個月只需要支付$5美元便可以成為讚賞公民。雖然$5美元對我來講唔係一個大數目,但係始終我圖片變返自由工作者(即係失業),加上身體抱恙,所以決定暫緩成為讚賞公民,最少等自己身體狀況好返,有能力創作先再成為讚賞公民都未遲。時間快轉去到今年2月,見到讚賞公民Web3正式公布,回到最初可以用Likecoin取代現金嘅年代,我就開始研究點樣可以達到門檻。

I am Ready

老實講當初第一次聽到嘅時候,其實我自己心入邊已經打定輸數。因為如果按照目前或者以往紀錄,預計最少要20,000 Likecoin,咁佢好多前輩來講就絕對無問題,但係對於我呢啲雖然2018已經係Matters創建ac,但係中間荒廢咗咁多年嘅人來講,霎時間要搵到20,000 Likecoin絕對係天方夜譚,老實講果下個心係有啲灰。雖然可以用Likecoin比,但係自己仲要面對唔知仲有幾耐先至達到呢個門檻要求,其實都真係幾失望。其實你可能會問我做乜唔用錢買Likecoin,又快又簡單解決問題。容許我咁樣講,雖然我對加密貨幣有一定嘅認識,亦唔介意俾錢,但係如果有其他方法,我唔想即刻用錢解決問題,因為我係果種唔到最後一刻,唔用錢解決唔到問題先會用錢嗰啲人,咁所以本身已經諗住放棄,反正我相信總有一日可以達到目標。

凡事總有轉機,最近幾日當我係度睇Matters嘅時候,官方公布成為讚賞公民嘅門檻大幅下降只需要5000Likecoin,霎時間我又重新覺得世界充滿希望。但係遺憾嘅係,截至琴日為止,我手上只有大約4600 Likecoin,距離門檻相差400 Likecoin,咁所以我就正式開始踏上我嘅尋找Likecoin 之旅。

係繼續支持,好多謝你留低繼續睇落去,多謝。希望你都可以首先慷慨解囊,係下面拍5下手,作為繼續支持我創作嘅原動力,廢話唔講,繼續~

咁我第一時間諗到嘅當然係MyEthShop,咁就梗係諗都唔諗直接將Likecoin由 Uphold轉移去MyEthShop。作為第一次兌換嘅新手,咁我就梗係諗都唔諗放咗入去個人錢包,結果一開始就出師不利。我係Uphold成功轉移後,我不停F5都未見到MyEthShop個人錢包顯示有新增餘額,所以我好擔心。兩邊頁面不停F5,結果5分鐘後先見到Uphold頁面顯示正在處理,果一下個心先定一定。大約過多5分鐘後,亦都係MyEthShop見到有正在處理中嘅紀錄,總算可以放下心頭大石,因為可以肯定我輸入嘅收款帳戶沒有錯。大約等多20分鐘之後就顯示到成功轉入,正當我懷住滿心歡喜諗住兌換嘅時候,突然諗起以前聽人講過,MyEthShop有最低匯出要求,之後我專登走去查,結果發現最少要10,000 Likecoin先至可以匯出,咁我就開始即刻搵有邊一個交易所係唔使要10,000 Likecoin先至可以匯出。之後好彩好快就搵到Liquid,最低會出要求係500 Likecoin,而且手續費是200 Likecoin,雖然有啲高,但係以我手上持有嘅BTC,最低兌換要求絕對足夠。所以之後就決定係Liquid完成交易。

正如頭先上面咁講,我將我身上所有嘅BTC傳入咗去MyEthShop 嘅個人錢包,結果又要花少少手續費轉返去交易錢包,而且仲要等多20分鐘。Ok,Fine。當我自己無做足功課,當交學費。等咗20分鐘之後,終於成功轉到去交易錢包,之後就將手上碩果僅存嘅0.0021 BTC轉過去Liquid。又等多20分鐘之後,終於成功係Liquid見到我啱啱傳過去嘅BTC。順帶一提,去到呢個時候我手上淨係得返0.00195 BTC,不過要買 Likecoin 絕對綽綽有餘。

係兌換成Likecoin之前,我諗應該係純粹兌換到可以成為讚賞公民嘅門檻,還是將全部也兌換成Likecoin。原本我真係有諗住剩低果啲兌換做現金,但之後瞻前顧後,如果我將剩低嘅BTC兌換成現金,我除咗要比兌換同出金手續費外,銀行仲要收多我一次手續費,咁所以我決定將全部都兌換成Likecoin,然後再進行委托。反正委托得到嘅利息,比我放喺銀行嘅錢利息仲要高Www

兌換過程,之後點樣由 Liquid 轉賬去到Likecoin,我相信呢啲 Google大神都大班教學,甚至乎你係左邊“尋找”或者右上“搜尋作品、標籤、作者”會有好多唔同嘅教學,咁我就唔多講啦。

咁成功轉入Liker Land之後,我就跟住 Daisy 大大 呢一篇文章 偷步成為『最早期委托者』。(雖然無獎,不過正所謂:執輸行頭,慘過敗家Www)之後我就將啱啱新鮮滾熱辣兌換嘅3600 Likecoin進行委托,然後再將之前係其他委托轉移到 Civic Liker,等待21號正式成為讚賞公民。

幾經周折,終於兌換成功

最後,如果你手上Likecoin只有很少,如果想馬上成為讚賞公民,我相信你唯一一個方法當然係要真金白銀去買,因為除咗呢一個方法之外真係無可能一步登天。當然你都可以選擇繼續創作黎都賺取Likecoin,雖然時間會比較漫長,但係當成功達到5000 Likecoin門檻之後,我相信你當刻成就感一定會比用錢買嘅快樂,期待有更多人可以成為讚賞公民。成為讚賞公民之後,大家記得記得記得聽日去參加呢個活動

其實真係好突然,完全無諗過三日之內會創作到兩篇文章出黎,加埋仲要睇新車發佈會,而且仲要幫朋友組裝電腦,真係好眼瞓。雖然係辛苦,但係我幾享受成個過程,不過我個肝已經係度投訴,我再唔休息我應該好快會又病。好啦咁就多謝大家,希望走之前都可以慷慨解囊係下面拍5下手支持我,星期六再見。どうも。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…
加载中…

发布评论