Kent
Kent

八十後,雖身患鼻咽癌,仍相信憑著盼望,可以和所愛的人一起變老。

抗癌日記 ( 6 月 25 & 26 日)

這兩日為著Joanna 的新居有點忙,所以容許我打茅波,將兩天的日記濃縮成為一篇。

先説 25 號:

  • 和Joanna 及世伯伯母收樓,量度尺寸
  • (世伯真厲害)驗樓,換鎖頭,洗冷氣機網,試水電
  • (Joanna 仲厲害) 返西灣河買窗簾,再運張枱返沙田,然後再搬上去 (當然有好友鼎力協助,出心出力)
  • (而我只係做路人甲) 上網搵沙發同電視櫃,不停格價同襯色 
  • 落大埔陪阿婆食飯(好難食,所以食得好少,要返屋企補枝營養奶)

再説 26 號:

  • 提早出門揸車返工 (其實我唔想揸,不過屋企實在太偏僻,無人車我出去,太熱天時就要行十五分鐘先上到有交通工具)
  • 落大埔拆modem,攞吸塵機
  • 擺d 嘢上沙田屋企
  • 返火炭預備文件
  • 再揸返中大泊車(因為POPO 怕抄牌)
  • 再返火炭陪教授睇單位 (我哋條 research team 打算租多個 studio for online learning)
  • 同教授飲咖啡加開會
  • 返公司食飯,然後一直做到六點收工,其中處理過以下ga 事:
  1. 核實同事的學歷證書
  2. 安排運動器材的送貨細節
  3. 招呼新interm,計劃工作位置
  4. Revised Budget Plan
  • 然後收工再去馬鞍山匯合Joanna,再搬過電視櫃返火炭
  • 食完飯再輕輕慢咗啲日用品
  • 最後碌返中大揸車返屋企(唔眼訓,不過開始頂唔順夜晚果啲車頭大燈。)

到打完呢邊日記,沖埋涼就剛剛好仲有半個鐘就十二點。

原諒我沒有大多空間作心靈反思,我只覺得,有生命氣息去經歷這一切,我很開心,也很感謝上帝。

有同行的人,還有及時的幫助,上帝對我和我的一家一如既往的好。

(又自動幫我打橫張相)處男搬櫃
陳生又係你呀?
比我發現老豆買埋啲無營養,食條連皮同佢講再見


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论