Kent
Kent

八十後,雖身患鼻咽癌,仍相信憑著盼望,可以和所愛的人一起變老。

抗癌日記 (2020 年 12 月 2 日)

(深夜寫作有靈感) 交待一下近況先:

1. 禮拜一( 11 月 30 日)接受了第二次化療,感覺上沒有第一次那麼疲累,雖然回家後當然是行屍一樣,但能夠自理的項目比上星期好像多了一點。最重要的是,體重有顯著的回升,比上個星期重咗一點幾KG. Hello

2. 禮拜二 (12 月 1 日)去了PW Clinical Oncology 覆診,11:00 的期要到12:50 左右先睇到醫生,不過中間也開了一個工作上的網上會議,所以沒有甚麼損失。今次consultation 沒有甚麼特別,只是安排了第三個化療療程可以返回公家接受,因為醫生坦然,就算閣下財困,在欠缺公眾資源的情況下,等一個月其實「已經係嘥咗你」。所以,第二個療程都係唯有返愛麗斯度。

3 呢兩日接受完注射後,eye visions 好像好了一點,大約有正常的70-80 % (大約估計😅),只是雙耳聽力麻麻,今天來回走了一圈: 粉嶺 - PW - City One - 火炭新Studio - 粉嶺,回家休息後聽力急速下降,直到半夜醒來,喉嚨一乾,飲啖水再訓,然後剛剛又扎醒,儲夠電「伸一伸」鼻涕,發現除咗鼻水之外,竟然仲有幾粒肉碎! 我相信果啲唔係食物殘渣,而係鼻入面啲爛肉,因為「伸左出黎之後」,聽力好似好返少少,起碼我聽返左手面部放濕機放出嚟嘅聲,同右手面部較低咗Volume 播緊432 Hz Handpan Music 嘅iPad嘅聲,所以我決定起身一邊寫咗呢邊近況,再upload 自己ga matters, 一邊享受呢一刻能夠聆聽的寧靜。

開發度 55% 的新 Studio
帶咗眼罩所以係clinic 訓得著



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论