9up.crypto
9up.crypto

Pi network香港社群 | 派鏈商城全球社群經理 | 測試節點 | 區塊鏈學習 ⬇️免費獲取Pi加密貨幣 Pi Network邀請碼: Edwin219 linktr.ee/9up.crypto

我的掘礦日記 EP1 小弟自我介紹

第一篇正式嘅掘礦日記出爐了!今次同大家介紹下自己,講下自己對區塊鏈嘅睇法,讓大家以更多元&非主流嘅角度一齊學習區塊鏈嘅知識。

我的掘礦日記 EP1 小弟自我介紹 

我的掘礦日記 EP1 小弟自我介紹


1) 個人背景&對科技嘅熱衷

小弟叫Edwin,專業係生物醫學研究,而家CUHK biomed yr 4,今年去咗新加坡做腦神經相關嘅科研。我係一個鍾意研究新事物嘅人 ,有著普通人想像唔到嘅耐性同埋對理性&客觀嘅執著,而區塊鏈世界亦係我嘅興趣。我亦係2021年創新科技獎學金嘅得獎者之一,對破壞性革新嘅技術同項目有著好大嘅熱誠,相信區塊鏈、自動駕駛、人工智能等嘅科技會徹底改變我哋未來嘅生活。

2) 點解要公開自介&自己嘅區塊鏈旅程

我選擇公開自己嘅簡介,除咗比大家認識自己多一啲,了解多啲自己嘅思考模式同興趣之外,亦希望咁樣可以俾到自己更多嘅提醒,提醒自己有著唔同嘅身份,post任何嘢之前都要謹慎分析好先。因為有人睇我嘅content,而我亦需要對自己嘅follower負責任。自己開始接觸投資同埋區塊鏈差唔多一年左右,中過好多新手會中嘅伏,曾經會好容易比市場情緒影響,會跟咗一啲媒體嘅風向而影響咗自己嘅理性判斷(連自問好理性嘅自己都曾經中伏)。亦發現咗好多呢個幣圈入面黑暗嘅嘢,好多區塊鏈youtuber/media為咗流量會有好多非常eye-catching嘅資訊, 然而唔少資訊都唔完全正確或者幾偏頗。但呢啲嘅事卻無阻我去繼續了解區塊鏈,反而鼓勵咗自己去從更多嘅渠道去學習,再從中篩選高質素嘅資訊。而家唔算得上係高手,但至少了解區塊鏈嘅運作原理,實際嘅操作同應用,而家見到陷阱或者低質素嘅內容嘅時候就好快辨識到,甚至夠膽開page去分享自己嘅睇法,鼓勵大家更全面咁去學習區塊鏈

3) 區塊鏈有危亦有機

喺呢個網上資訊大爆炸嘅年代,發布資訊嘅門欖極低,質素低嘅內容多到數唔晒,有關區塊鏈嘅資訊就更加係。所以有時候就唯有做多步,可以就嘗試搵下一手資料,或者睇多幾個平台嘅資訊去比較下。自己甚至會特登去睇持相反意見嘅媒體,因為咁樣先可以更清楚睇到自己諗嘅嘢有冇盲點。雖然講到區塊鏈嘅世界好危險,但我見到嘅係更多嘅機會同未有人發掘嘅寶藏,呢一點亦係我好想同大家分享嘅嘢。知道呢度有好多區塊鏈新手,我嘅建議係慢慢嚟,唔需要心急去搵個啲寶藏,因為你只要學識避過陷阱,剩得落嚟就會係你想搵同埋學習既野。有關區塊鏈資訊偏頗同埋騙局分析嘅嘢,最近亦有PiDAO一事去比大家作為學習嘅例子。呢部份有興趣可以到我story highlight (PiDAO騙局)度詳細睇。

4) 我有研究嘅項目&瘋狂嘅諗法

我有研究嘅其他項目包括最多人識嘅BTC,ETH,亦有我睇好嘅做算法穩定幣嘅Terra,同埋跨鏈通訊嘅 Cosmo。另外Cosmo生態上面嘅Defi代幣Osmo,同visa合作嘅CRO等等都係好值得研究嘅項目。而自己研究得最徹底嘅就係暫時咩冇人研究嘅Pi Network,但正因為無咩人研究,無咩人講,冇咩youtuber喺度吹風,甚至反而有好多人吹風話佢係騙局,當我慢慢了解 我卻睇到其他人睇唔到嘅地方,覺得佢有好大嘅潛力。作為一個做科研嘅人,有時就係去專門研究呢個世界嘅知識盲區,無任何人知道嘅嘢我就會更加好奇。身邊嘅人可能會以為自己傻傻地,唔係好明我諗嘅嘢,所以都無咩空間比自己分享。所以希望係呢個平台上面可以分享自己獨有嘅諗法,有興趣都可以歡迎交流。除咗呢啲之外,自己亦有研究科技公司嘅發展,例如Tesla, Google等, 同埋其他嘅投資產品,甚至亦有keep住有了解宏觀經濟學, 交易, 市場心理學,社會學等等嘅資訊,因為我覺得唔同類型嘅知識都係相輔相成,當能夠將佢哋貫通嘅話睇到嘅嘢就更加闊。

5) 日後方向&需要大家嘅support

嚟緊會有唔同嘅系列,會有掘礦日記系列分享我喺區塊鏈&科研嘅經歷感受,會有pi network嘅分析&資訊,亦會推薦一啲我覺得客觀又值得睇嘅媒體同channel,仲有好多好多。大家嘅feedback都比咗好多idea我。而家日日都有好多嘢想分享,忙嘅話可能就簡單出story分享,有時間就會盡量整合之後再出比較完整嘅post。 

如果大家睇到呢度嘅話,非常非常感謝你嘅支持!!!如果想支持小弟,希望大家可以幫我做三樣嘢,歡迎同身邊有接觸區塊鏈/有興趣接觸嘅人share呢個page,仲有like呢個post,同埋可以留言支持。呢個好重要!!!因為喺網絡上生存真係好困難,要面對偉大嘅演算法,唔想出完呢個post就沉咗底:( 諗唔到留言啲咩嘅話可以打個emoji都好 或者tag身邊對區塊鏈有興趣嘅朋友,等偉大嘅演算法recognize到我嘅存在&推比更多人見到呢個post。希望呢個page可以讓大家以更多元非主流嘅角度一齊學習區塊鏈嘅知識,因為小弟暫時實在未見有太多媒體係用呢種形式去講區塊鏈嘅事,所以覺得值得我去嘗試。

謝謝大家


-------------


小弟個人網站整合: https://linktr.ee/9up.crypto

開始你嘅掘礦日記 : https://minepi.com/Edwin219

用邀請碼可以免費獲得一枚Pi幣:Edwin219

Pi Network 香港社群 Telegram: Pi_Network_HKG

小弟個人網站整合: https://linktr.ee/9up.crypto


#pinetwork #crypto #cryptocurrency #pi幣 #區塊鏈 #加密貨幣 #掘礦 #手機掘礦 #虛擬貨幣 #比特幣 #幣圈 #投資 #理財 #新手投資 #香港 #hk


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论