貝星人
貝星人

闢一塊心田,自個兒筆耕。嗜好太多,時間太少。想隨心所欲,亦隨波逐流。主修心理學,NLP高級執行師、註冊催眠治療師。愛動物、愛寫作、愛學外語,重複學習、忘記、再學習。不擅長運動,相信 Thoughts Are Things,2019 年參加大阪初馬,因為堅持,所以完成。2021 年由香港出走到英國,開展人生下半場大冒險。

翻開十年前的手帳(下)

續看十年前的自己
錯過了就錯過了。
Ya, no take two.


Remember you would not be able to handle that.
有時我會唔記得,有時係唔想記得。


Don’t do anything that would hurt yourself.
噢,呢個好重要。任何人對自己唔好都好,千祈唔好自己去傷害自己。


現實無可改變。
Sometimes yes, sometimes no. 但當時應該係明知現實無可改變了。
可以時就盡力去改變,唔可以時都要明白現實就係咁殘酷,但無論咩境地,人總會有選擇。


What is my dream?
What is my dream life?
至少要係開心咁過日子吧?我應該都唔係追求榮華富貴、名成利就嗰啲啦!


真愛是經歷各種患難下依然留下。
Really? 但亦可以係喺各種患難留下之後都係失去愛嘅人。
不過,愛一個人要共患難係必然嘅考驗。


不能要求太高,不能在人身上求滿足。
唔好要求別人去滿足自己,即使要求,都要放低啲把尺,咁係你好我好。


做令自己開心的事,令身邊的人開心。
從來做人都應該係咁。


不要讓過去束縛將來。
我唔係嗰種好容易擺脫到過去嘅人,但試問又有幾多人真正可以完全放低過去?我哋嘅人生乜唔係就係由過去疊加而成咩?
不過,「束縛」呢兩個字先係精髓,唔需要抹走過去,但唔好俾過去縛死咗自己,即係有人話唔好啃過魚骨就以後怕咗唔食魚。


人生本來就有很多事徒勞無功。
所以當下一定要開心快活,一定要知自己做緊啲乜。


If you want what you do not have, you must do what you have not done.
重複嘅方法只會帶來重複嘅結果,但人類總係傾向重複犯錯。呢句要好好再重溫。


Every time you are tempted to react in the same old way, ask if you want to be a prisoner of the past or a pioneer of the future.
睇得出10年前嘅自己幾咁唔想再做一個 prisoner⋯⋯千辛萬苦 prison break!


Discipline is remembering what you want.
Determination today equals success tomorrow.
呀⋯⋯今日重睇呢兩句已無感。No comment.


The more “good” choices you make for yourself, the faster you will see the results.
Oh yes! 但咩係 "good" 有時是個謎。


I don’t want to be hurt.
Yes, still. I don't want to be hurt. 我怕痛,一痛就想逃走。


Don’t cry anymore.
Yes. Stay away from the one who always make me cry.
愛我嘅人唔應該讓我流眼淚,係咪?


Don’t live in the past unless you like guilt.
Don’t live in the future unless you like fear.
唔鍾意還唔鍾意,但人生點會無 guilt & fear?
有罪疚感就好好修正改過,有恐懼就努力勇敢克服。人生有時係好難。


Losers visualise the penalties of failure.
Winners visualise the rewards of success.
I am neither a loser nor winner, I am just a human-being,十下十下嗰種。


愛你我要付上很沉重的代價,我以為你也很愛我。
但是可能不是如此,或者我也高估了對你的愛。
呢兩句話,10年後再睇仍然感受到嗰份傷心。
太愛一個人未必係個問題,愛錯一個人先係最大問題。


Love you isn’t an easy task, 
sometimes sorrow, sometimes lonely, 
but it’s my own choice, you already knew it.
Better choice 應該係揀一個唔會令我 sorrow 或 lonely 嘅人。


I’m not a doll.
Yes,我唔係洋娃娃,我係有血有肉有感受嘅人,所以請好好珍惜我。


不要令人為難,不要令自己討厭。
如果忍耐得住,我會唔出聲,然後轉身離開。


以前從來沒有過的夏天,這一年有了。
這一年春、夏、秋、冬都有了。
即使有過春夏秋冬,也不代表甚麼。
時間係好玄妙嘅嘢,好似一齊嘅時間越長,份感情就越有分量,但亦可能段關係已然空心。


When I feel hard, I will say something bad.
真係要好好提自己,心裡再難受,口裡不要出惡言,好多傷害嘅說話講咗出口就收唔返,而你亦永遠唔知道一句說話可以對對方做成幾大嘅殺傷力,而呢個「對方」往往係你最愛嗰個人。


I shouldn’t say anything to make him feel hard.
如果我嘅說話唔被當做說話,咁已失去意義,講嚟做乜?
如果我嘅說話會令我愛嘅人難受,我寧可閉口不言,反正講咗都無人聽,無意義。


愛一個人應該怎樣愛?
同「問世間情為何物」一樣嘅千古難題,做多10年人亦唔識答,我只能盡心盡性盡意盡力,止不不可不止。但呢10年間亦有一種感悟,愛一個人至少要兩個人都快樂。


我難過是我自己的問題,沒有人有義務令我快樂,我應該避免令自己難過的人和事。
我哋總想另一半令自己快樂,呢個要求其實唔過分,不過要記住對方其實無呢個義務,佢肯咁做就係出於愛,咁就要好好珍惜。
至於嗰啲會令自己難過嘅人和事的確係應該敬而遠之。


不可以忘記他對你的好。
要珍惜愛你的人,不要難為你愛的人。
其實我愛一個人時都幾溫柔呀⋯⋯好似係,除非唔係。


愛豈是努力就能成事?
雖然唔係努力就能成事,但都仍要努力。


跟空氣談一場戀愛。
呢個係好痛苦嘅一場經歷,漸漸你會知道自己係可有可無。


To love someone does not mean you must be together with him.
To love someone does not mean to accept or allow his misbehaviours.
愛未必一定要佔有,即使呢個係好自然嘅天性。
愛亦唔一定要盲目接受對方所有嘅缺點,一啲觸及底線而好唔啱嘅嘢,其實為對方好都應該出聲。
出咗聲,佢唔改、我又接受唔到,咁我走。


Watch your thoughts for they become your words.
Watch your words for they become actions.
Watch your actions for they become actions.
Watch your actions for become habits.
Watch your habits for they become character.
Watch your character for it becomes destiny.
What we think we become.
謹言慎行,由思想開始就要小心,唔好俾自己變壞或變得太壞。


我們要堅持到何時呢?我也不知道。
苦苦堅持,經已沒意思。該放手時應放手。


愛情不應該放在秤上。
天秤座講呢句唔好信。
愛的確唔應該斤斤計較,但亦唔係可以完全唔在乎大家係咪對等咁付出,我唔係要等價交換,但唔平衡嘅關係,遲早一日會爆。


因為愛你, 所以會失望。
因為愛一個人係真係會有期望。
當愛一個人要去到「無期望、無失望」時,咁都無意思。


做人應該努力,自力更生,能被人尊重。
睇住你愛嘅人連最基本嘅自愛都無,嗰種心痛難以言喻。


如果已經盡力,那就足夠。
今時今日,我都會咁樣同自己講。如果已經盡力就夠,雖然結果未必好似預期咁樣,但如果盡咗力都無用,都應該要放過自己。


不要容許自己做人完全沒有底線。
完全無底線都唔好叫做人啦,係咪?


你說你會做我喜歡的男人,
其實我本來就很愛你,你只要做一個男人已足夠。
愛一個人,有時係好卑微,我其實都無咩特別要求。


我願意為你這樣愛一次,無怨無悔,竭盡所能。
假使有一天我們還是要分開,我知道我已盡力盡心,止於不可不止,不後悔,亦無遺憾。
筋疲力盡、好想求個解脫。
其實,如果愛一個人係要咁辛苦,或者早就應該放手,唔一定要止於不可不止先停。


與你一起的艱難相比分開的痛苦,我覺得仍算微小。
重讀呢句,仍然感受到嗰刻嘅感覺。
我曾經是如此這般地深愛着一個人。


我們都應該知道這該是最後的一次,假若再說再見,就真的永遠不再見。
係呀,對自己唔好嘅人,講咗再見,就最好唔好再見。


我唯一不能接受的是不被你愛惜、重視。
珍惜我、重視我,呢個係最基本嘅「常餐」吧?


No relationship is all sunshine, but two people can share one umbrella and survive the storm together.
True.


上帝本來造的世界是美好的。
所以人生係應該享受,而唔係受苦,唔係上帝造伊甸園嚟做乜呢?


就這樣重看一遍十年前的自己。

那一年,想必是有很多艱難的日子,看得出自己很努力去愛一個人,也在努力學習愛自己。

希望十年後再看今天的我,可以多一點甜,少一點苦,可以感覺輕省一點點。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论