貝星人
貝星人

闢一塊心田,自個兒筆耕。嗜好太多,時間太少。想隨心所欲,亦隨波逐流。主修心理學,NLP高級執行師、註冊催眠治療師。愛動物、愛寫作、愛學外語,重複學習、忘記、再學習。不擅長運動,相信 Thoughts Are Things,2019 年參加大阪初馬,因為堅持,所以完成。2021 年由香港出走到英國,開展人生下半場大冒險。

女人為何總是口不對心

明明可以直接了當,偏偏就愛轉彎抹角

女人口不對心都不是甚麼新奇事,但有時口不對心的程度之高卻有令我很驚奇。

究竟女人諗啲乜?


以下全部係真實個案、真實對白。

個案 1﹕想幾點食飯?

「想約幾點食飯?」

女人﹕「是但啦!」

(「是但」即係無意見啦?)

「咁 12:30PM。」

女人﹕「咁早!唔好啦!」

(咁又話是但?Lunch 唔係呢啲時間食嘅咩?)


個案 2﹕外賣買乜餸?

「叫外賣吖,你想食咩餸?」

女人﹕「你想食乜?」

(我問你,你又問返我⋯⋯)

「粟米斑腩飯。」

女人﹕「吓?唔好啦!啲魚邊係啲咩斑腩,雪藏魚之嘛!」

(咁你又問我想食乜?我真係想食粟米斑腩喎)

「咁椒鹽鮮魷啦!」

女人﹕「又咁熱氣呀?嗌個啫啫雞煲算啦!」

(咁我一開頭問你想食咩餸你又唔直接講要 JJ chicken?)


個案 3﹕想食邊間餐廳?

「XX 請食飯,問食啲乜好,話今餐食餐好㗎喎。」

女人﹕「有乜好嘢食吖,咪又係嗰間日本嘢。」

「唔一定嘅,附近其實有間西餐都不錯。」

女人﹕「佢都係去嗰間日本嘢㗎啦!」

(食飯當日)

「去日本嘢啦。」

XX﹕「唔一定要去嗰間日本嘢㗎,呢度有無西餐?」

「有喎,又真係有間不錯,不過佢(女人)係想食日本嘢㗎喇。」

女人﹕「我無所謂㗎,你哋話囉。」

(我 — 唔 — 會 — 再 — 信「無所謂/是但/你話啦」)

XX﹕「咁不如去食西餐吖。」

女人﹕「吓,西餐呀⋯⋯」

「算啦,日本嘢啦!」

(我都話㗎啦!根本就係想食日本嘢!)


女人為何總是口不對心?

女人總是口不對心。

當然有例外,但口不對心的還實在蠻多。

明明可以直接了當,是就說是,不就說不,但女人就是愛轉彎抹角,要你猜猜、要你想想。

女人,好煩,但又好可愛。

不可愛的女人是好很煩。
不煩的女人是好很可愛。

但究竟何解呢?


先天性「公主病」隱性基因?

我內心有這個假設,就是每個女人其實都有先天性「公主病」隱性基因,即是說任何女人骨子裡或 DNA 裡都是想當公主,只是有沒有病發而已,但全部女人都是潛在患者。

(戴頭盔先,驚女人好小器嘛﹕嗱,我純粹假設咋,大膽假設下,女人唔好嬲,我都係女人,假設又唔一定啱嘅,以下只係我嘅思考過程⋯⋯)

為何女人內心都想當公主呢?

想被愛被重視

其實就是想被愛、被關注、被重視,希望自己有幾十盞鎂光燈射住自己。

人人都想被愛,這跟「口不對心」又有何關係呢?

因為說出口就不矜貴。

譬如,情人節想收禮物,如果直接了當說自己想收禮物,那就不夠矜貴了,公主又怎可以不矜貴?所以口裡要說「不」。故作大方,故作不在意,但心裡其實都想被重視。

雖然明明口裡說了「不」,如果男友/老公真的零表示,又會覺得對方愛不夠。

「我話唔使啫,你如果有心送都可以送㗎!」

嘩⋯⋯

如果明明說不,但男友/老公依然送上禮物,那就代表他真的很重視她了,非送禮物逗她歡喜不可,那就更顯得她在他心目中有地位、有分量,是他的 Princess 他的 Queen,被愛、被重視了。


一項形象工程

那個案 2 的「粟米斑腩飯」又怎樣解說呢?

一個公主當然是(自以為)心地善良又美若天仙,聽取民意這種是最基本的文明態度,當然要讓其他人有發表意見的機會啦!

但潮流興假民主、偽諮詢,意見可以聽聽,但不用參考,更加不是用左右本來已有的決定。

如果對方猜得中自己想要甚麼,如此知曉心意,那 OK;如果猜不中,但都順從自己的意願,於是又贏了,自己還是能左右大局、一錘定音的 Princess & Queen。

口不對心?都是形象工程之一而已,若對方臣服就更加是 bonus。


說到底

或者,也不定是「公主病」基因,而是害羞?有些話不好意思開口說,不好意思承認,最好有人識趣做自己肚裡的蟲,但世上哪有那麼多聰明蟲蟲?尤其女人的肚裡總是有個大迷宮。

女人呢,說到底也不過是想被疼愛吧?

其實,把話說開了也沒有甚麼不好意思,想要就說想要也不是不矜貴,也不是沒矜持。

好就說好,不好就說不好,這樣不是更簡單?還可以免除不少溝通誤會,或者這樣才能更好好被愛、好好相愛?

說真的,如果說出來就會對自己好,那已經很好了,也不用玩猜迷遊戲,這樣已是足夠的好。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论