2句
2句

90後港媽,同老公一齊,爭幾球街數,求其搵個地方,簡簡單單俾我呻2句.

只能佛系

頭先返返吓工,個4歲仔打嚟,話佢已經咩都做曬,好悶!

返緊工嘅阿媽,到底可以點幫佢呢,所有玩具都玩曬,唔俾睇電話同Pad,工人姐姐又冇咁好心機,全日陪住佢玩.

疫情之下,個個都慘,尋日又話同一動新增幾單,社區爆發;然後因為請咗新姐姐,因為嗰邊封城,所以乜文件都做唔到,到前排Agent話6月1號,會慢慢開返,點知我尋日一睇,哇屌!單日確診8百幾個,咁分分鐘好快又封返,即係新姐姐都唔知幾時先嚟到,我最遲最遲,應該最多都係頂到8月,就一定生得,因為細孖仲要體重過輕,好大機會要早啲就開得刀添.

暫時一切只能佛系,悶啊,無法啦,遲啲冇咁悶㗎嘞;姐姐唔知幾時嚟啊,無法啦,遲啲總會嚟到嘅...


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论