2句
2句

90後港媽,同老公一齊,爭幾球街數,求其搵個地方,簡簡單單俾我呻2句.

做人新抱好撚慘

有時做人新抱,有時都好撚慘.

呢排阿媽腦瘤入院,今日做手術,尋晚喺老爺奶奶屋企食飯,成家人7嘴8舌咁,又話個醫生唔夠班,又話叫我阿媽即刻轉院,大家好意,真係心領,屌,為咗食呢餐飯,我已經冇得陪阿媽,你呢邊成家人,講到我成家人都係白癡咁,求其搵個醫生想攞自己阿媽條命咁,我點樣一晚之間,勸掂我自己屋企人,取消今日個手術,又即刻見第2個醫生,由頭開始檢查,又約過時間,係咪癲㗎,然後我話我屋企人都決定曬,奶奶仲要加多句:「聽吓人講啦,唔好乜都自把自為!同你屋企人傾吓先啦.」

我屌啊,我成家人做嘅決定,幾時變咗我自把自為啊.

成餐飯即刻食唔落,黑臉.
返到屋企老公就借啲易鬧個仔,仆街,成家人都癡撚線.


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论