2句
2句

90後港媽,同老公一齊,爭幾球街數,求其搵個地方,簡簡單單俾我呻2句.

出去Waxing? or Not?

有首詩歌叫《誰曾應許》,唔知邊個作,但每次聽到,我就諗起天父,必定無時無刻數住我有幾多條閪毛.

有段日子,貪靚,會著好低腰嘅3點式游水,試過修過比基尼線,甚至全褪,後者真係唔敢再試,因為去洗手間會Pee到周圍到係,老實講嗰段日子,體驗都唔係太好,尤其是生返少少嗰時,完全冇曬美感.點解講Waxing,因為睇怕呢次,孖B應該都係要開刀,近產道嗰隻,仲係PatPat向地,頭仔未必夠位轉到落去.

咁開刀就要修修剪剪附近啲毛毛啦,但疫情下,會唔會唔出去搞,會好啲呢?定係自己搞?但係個肚大到一個點,自己應該執行唔到,今晚要問吓老公肯唔肯幫手搞搞佢.


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论