ZoeCheng
ZoeCheng

人类

提问:香港人对广东&广东人对香港嘅认知

点解系广东同香港?

1.笔者系广东人(…)

2.其实我呢一代广东人(千禧一代)嘅童年比起其他省,同香港渊源更深:

以笔者为例,可以话真正意义上食香港奶水大:我小时候适逢大陸奶制品频出问题,因此奶粉都系每年落香港探亲时买返来(∑(〟〇О〇)水货客上线…);近年识了一些外省同龄朋友(因为系广东土生土长,所以认识嘅主要系广东人),先发现,原来真系好多唔同:小时候,他们睇嘅新闻系央视,我地睇嘅更多系tvb啊rthk呢一d,当然都有广州嘅珠江台之类,对于咩司法复核违宪审查,唔洗特等去睇咩相关资料先知,因为新闻有播,以及对于“公民对政府应该更多系质疑同监督,而唔系赞美”几乎可以话系常识,唔洗大条道理去论证which原来对于有d人来讲唔系嘅,都系来自香港+广东当时新闻以及公民社会嘅潜移默化嘅影响;对我个人,08年之后兴起嘅水货客带来嘅更多系负面影响--我表妹因为水货客狂买,所以佢d奶粉啊纸尿片好难买。之类之类,所以我个人认为,广东人同香港人倾得埋可能性compared with其他省份,更加大,that's why 我嘅标题写嘅系粤港:个人认为,如果粤港之间都冇得倾冇得理解,至于咩陆港中港就更加唔洗讲啦

ok回归正题

香港人对广东:

1.会唔会觉得广东同其他省有咩唔同?如果有,系咩方面,以及请问原因?

2.…冇了┌( ´_ゝ` )┐毕竟我唔系香港人…um...欢迎各抒己见😂😂😂😂你有咩想讲想问欢迎留言

广东人对香港

1.你对香港嘅观感睇法

2.香港对你有影响吗?如果有,系乜方面

3.陆港/中港矛盾近年频发,请问你企边边?以及,你点睇呢滴矛盾

4.对于香港嘅认知,请问你系主要靠咩途径获取?ex.同香港亲戚朋友嘅打交道?大陸网上嘅内容?定系其他

暂时系咁多先(ノ"◑ڡ◑)ノ"thanks for your reading~

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论